میترسم خدا دست رد به سینم بزنه
بخدا من دعام اینکه بچم سالم و صالح باشه انشاله
یه گل دختر دارم بخدا منو باباش عاشقشیم از مهربونی و محبت این دختر چیزی کم نداره بس که شیرین و مهربونه روزی نبوده بخاطرش شکر خدا نکنم
الان دوست دارم نینیم سالم و صالح و پسر باشه از پسر بچه ها خوشم میاد البته همسرمم همینطور میگ دوست دارم اونیکی جنسیتم پدرش باشم ،،،نمیدونم درکم میکنید یانه
به هر حال ممنونم که انرژی مثبت دادید انشالله برگرده به زندگی خودتون این انرژی خوب خیلی تشکر که وقت گذاشتید جواب دادید حس میکنم اروم شدم حرف دلمو به شما زدم❤️