من با پسری هستم خیلی با هم خوبیم
دو تا از دوستامون چند روزه به واسطه ما با هم آشنا شدن و حرف میزنن و تو حرفاشون درباره ما هم بحث میکنن منم دوس ندارم ک تو حرفاشون در مورد ما چیزی بگن..اینو ب دوس پسرم گفتم اونم گفت باشه من ب دوستم غیرمستقیم میگم
حالا این موضوع ادامه دار شد و دیشب گفت حرف منو گوش کن و اهمیتی نده بهشون پیگیر این نباش ک چی میگن در مورد ما اگه هم بگن مهم نیس..منم گفتم تو میترسی ب رفیقت چیزی بگی..آرامش من برات مهم نیس..اونم گفت اگه میخوای همش پیگیر اونا باشی بگو من تکلیفمو بدونم🙄عصبی شد..ایموجی دست تکون دادن فرستاد..بعدم من پیام دادم جوابمو نداد بدون شب بخیر خوابید..گفت اون حرفات یادت باشه..
امروز اصلا پیام نداد زنگم زدم جواب نداد تا عصر ک جواب داد خلاصه بخوام بگم اینا رو گفت:حرفاتو زدی منم شنیدم دیشب کاری کردی تا مغز استخونم سوخت..همه خوبیای منو رابطمونو ب حرفای دیگران فروختی..حرفای دیگران و نگرانیت درباره فکر مردم برات از من و رابطمون مهم تره..تو انگار با زیردستت حرف زدی بلد نیستی حرف بزنی و رفتار کنی..از این ب بعد برنامه همینه میشم آدمی ک خوشحالی و آرامش تو براش مهم نیس و نفهمه و بی عرضه س🙄چون من اینا رو بهش گفتم بر خورده بهش🤦
خلاصه باهام خیلی بد حرف زد🥹و گفت برو خدافظ
واسه امروز دیگه بسه
گند زدی تو همه چی
حالام بسلامت
هیچ وقت باهام اینجوری نکرده بود هیچ وقت
حالا چیکا کنم؟بعد اینکه گفت بسلامت دیگه جوابشو ندادم
من میدونم مقصرم اما خب اینم دیگه کوتاه نمیاد 🤦 ب نظرتون برمیگرده؟