2777
2789
عنوان

دعوای شدید با..

136 بازدید | 1 پست

من با پسری هستم خیلی با هم خوبیم 

دو تا از دوستامون چند روزه به واسطه ما با هم آشنا شدن و حرف میزنن و تو حرفاشون درباره ما هم بحث میکنن منم دوس ندارم ک تو حرفاشون در مورد ما چیزی بگن..اینو ب دوس پسرم گفتم اونم گفت باشه من ب دوستم غیرمستقیم میگم 

حالا این موضوع ادامه دار شد و دیشب گفت حرف منو گوش کن و اهمیتی نده بهشون پیگیر این نباش ک چی میگن در مورد ما اگه هم بگن مهم نیس..منم گفتم تو میترسی ب رفیقت چیزی بگی..آرامش من برات مهم نیس..اونم گفت اگه میخوای همش پیگیر اونا باشی بگو من تکلیفمو بدونم🙄عصبی شد..ایموجی دست تکون دادن فرستاد..بعدم من پیام دادم جوابمو نداد بدون شب بخیر خوابید..گفت اون حرفات یادت باشه..

امروز اصلا پیام نداد زنگم زدم جواب نداد تا عصر ک جواب داد خلاصه بخوام بگم اینا رو گفت:حرفاتو زدی منم شنیدم دیشب کاری کردی تا مغز استخونم سوخت..همه خوبیای منو رابطمونو ب حرفای دیگران فروختی..حرفای دیگران و نگرانیت درباره فکر مردم برات از من و رابطمون مهم تره..تو انگار با زیردستت حرف زدی بلد نیستی حرف بزنی و رفتار کنی..از این ب بعد برنامه همینه میشم آدمی ک خوشحالی و آرامش تو براش مهم نیس و نفهمه و بی عرضه س🙄چون من اینا رو بهش گفتم بر خورده بهش🤦

خلاصه باهام خیلی بد حرف زد🥹و گفت برو خدافظ 

واسه امروز دیگه بسه

گند زدی تو همه چی 

حالام بسلامت 

هیچ وقت باهام اینجوری نکرده بود هیچ وقت 

حالا چیکا کنم؟بعد اینکه گفت بسلامت دیگه جوابشو ندادم 

من می‌دونم مقصرم اما خب اینم دیگه کوتاه نمیاد 🤦 ب نظرتون برمیگرده؟

:)

وجداناچجور با این پسراکه خوردتون میکنن میمونین

یه جایی خوندم که می‌گفت : هیچ وقت یک مادر رو سرزنش نکنید، چون خودش خیلی بهتر از شما این کارو بلده... هر روز یک احساس سنگینی و غم داره که مدام تکرار میکنه :کاش بیشتر بودم، کاش بهتر بودم و کاش مهربون تر بودم🥺🥺🥺❤وقتی یکی رو میبینین بچه اش کارغلطی کرده هی بش نگید چرا نگفتی،چرا باش حرف نمیزنی،شاید اون بچه...اونوخ بااین حرف دل مادرشوخون میکنی 🧡خدایاشکرت❤🧡پروفایلم نون خالی گذاشتم،دلتون نخواد😐/مهتابی سوخته سابق،حالا کسیم نمیشناسه ها،کلا من گمنامم🥺/😔خون میچکد از دیده در این کنج صبوری ،این صبر که من میکنم افشردن جان است😔/یه صلوات مهمونم کنین🧡❤/شنیدی میگن:به مورسید و پاره نشد؟؟؟؟مو هروقت به مو رسیدم پاره شدم،یعنی یکبار نشد به مو برسم و پاره نشم...😐🫡

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792