2777
2789


مداد رو در دستم می گیرم تا بتونم احساساتی رو که نمی تونم به دیگران منتقل کنم رو برای خودم بازگو کنم , تا شایدم بتونم برای خودم دوست خوبی باشم.
دارم به این فکر میکنم که چقدر ارزش یک مداد و کاغذ می تونه بالاتر از ارزش یک انسان باشه...
بالاتر از کسی که باهاش درد و دل میکنی و تا به خودت میای می بینی که چه اشتباه بزرگی کردی.
بعضی افراد جز تحقیر ،  سرزنش , پوزخند و... کار دیگه ای در برابر حرفامون نمی‌کنند.
خوشحالم که به این نتیجه رسیدم که  رازها و افکارام و هر چیزی که مربوط به خودم هست رو به دیگران نگم.
من تا میام با شادی یا ناراحتیم یا هر احساسی که دارم یک بحثی رو با فرد مهم زندگیم بازگو کنم جز سرزنش و مخالفت و حسادت و حقارت و هر چیزی که منو له می کنه چیز دیگه ای نمیشنوم.
می دونم خاصیت آدم هاست ولی چه خوب فهمیدم خودم بهترین رفیقِ خودم باشم............

mahyar

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز