2777
2789
عنوان

خواستگار

319 بازدید | 38 پست

نظرتون درباره ی ازدواج با مردی ۳۴ساله با سه تا بچه چیه ؟

از هر لحاظ شغلی واخلاقی عالین 

همسرشون فوت شدن

منم تا حالا ازدواج نکردم ممنون میشم نظرتون بگید😥






چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کاملا مخالف. چه مجبوری؟ اصن به ارتباط با بچه ها فکر کردی؟ اگه قبولت نداشته باشن

آشنای ما مطلقه بود شوهر کرد کسی سه بچه داشت

زنش جدا شده بود

بچه ها کاری کردن که دختره مهریه رو بخشید و فرار کرد

چقدم شوهره خوشتیپ و جنتلمن و پولدار بود

مردها هرگز زن رو به بچه شون ترجیح نمیدن

به/نظرم خوب فکر کن

شرایط خودت چطوره

کاملا مخالف. چه مجبوری؟ اصن به ارتباط با بچه ها فکر کردی؟ اگه قبولت نداشته باشن آشنای ما مطلقه بود ...

من خودم ۳۳سالمه ،در واقع تو خیلی از زمینها مشترک هستیم

بچه ها بزرگن یا کوچیک؟ خودت چند سالته؟ تفاوت سنی هم در نظر بگیر زیاده یا کم؟ روحیاتت با بچه چطوره؟ بچه ها مستقلن یا قراره با شما زندگی کنن؟ اگر مستقل نباشن بیشتر اوقاتت باید با بچه هاش بگذرونی و وقت واسه تفریحات دونفره کم دارین ،باید ببینی شرایطش رو داری یا نه ..

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز