2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سریتا زدم من ی مدت پر نکرد ولی بلند شدن موهای ابروهام

ما را از سادگی ترسانده اندهیچ کس نگفت سادگی هم خوب است هیچ کس نگفت ساده که باشی ساده میخندی، ساده شاد میشوی ساده ذوق میکنی،ساده دل میبندی... ادم های ساده بی هیچ دلیلی دوست داشتنی اند و سادگی ، زیباترین ژستِ دنیاست !
بعدش برنگشتن؟

نه خداروشکر فک نکنم برگرده

من تقویت مزه سریتا رو خریدم خیلی بیشتر راضی بودم مژه هام پر شد

ما را از سادگی ترسانده اندهیچ کس نگفت سادگی هم خوب است هیچ کس نگفت ساده که باشی ساده میخندی، ساده شاد میشوی ساده ذوق میکنی،ساده دل میبندی... ادم های ساده بی هیچ دلیلی دوست داشتنی اند و سادگی ، زیباترین ژستِ دنیاست !
واسه ابرو کرمش رو زدین یا محلول

کرمش رو زدم عزیزم 


ما را از سادگی ترسانده اندهیچ کس نگفت سادگی هم خوب است هیچ کس نگفت ساده که باشی ساده میخندی، ساده شاد میشوی ساده ذوق میکنی،ساده دل میبندی... ادم های ساده بی هیچ دلیلی دوست داشتنی اند و سادگی ، زیباترین ژستِ دنیاست !

کرمش ارزون تره 

ما را از سادگی ترسانده اندهیچ کس نگفت سادگی هم خوب است هیچ کس نگفت ساده که باشی ساده میخندی، ساده شاد میشوی ساده ذوق میکنی،ساده دل میبندی... ادم های ساده بی هیچ دلیلی دوست داشتنی اند و سادگی ، زیباترین ژستِ دنیاست !
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ADHD

chodshor | 5 ثانیه پیش
2791
2779
2792