2777
2789
عنوان

خیاطا بیان

28 بازدید | 2 پست

واسه ازمون فنی حرفه ای تئوریش میخونم 

شما امتحان دادین ؟سخت بود ؟

توصیه ای چیزی ندارین؟؟

من سپردم به خودش هر چه خدا میخواهد❤️  "تا لحظه اخر"تا وقتی میشد واسش جنگیدم .میخوام بگم اگر خدا نخواد اگر قسمتش نباشی خودتم بکشی فایده نداره .گرچه خدا یک هدیه بهت میده اما حسرت توی قلبت موندگاره 

من چهار سال پیش امتحان دادم مربیمون کلی نمونه سوال داد ما هم خوب خوندیم تقریبا همه نم ه کامل گرفتیم . جزوتو خ‌ب بخ‌ون استرس نداشته باش اگه سوالا با جز‌ه ف ق داست هول نشو و از چیزیای که تو کلاس یاد گرفتی استفاده کن و نزدیک ت ین جوابو انتنخاب کن

یا رب این نو گلان خندان که سپردیشان به من  سخته کمکم کن درست پرورششان بدهم   
من چهار سال پیش امتحان دادم مربیمون کلی نمونه سوال داد ما هم خوب خوندیم تقریبا همه نم ه کامل گرفتیم ...

مرسی عزیزم 

به ما هم نمونه سوال داده ،حجم سوالاش خیلی زیاده ،

منم کلی پارچه ندوخته رو دستمه واسه مشتری 

اصلا اسنرسی دارم ک نگووو


من سپردم به خودش هر چه خدا میخواهد❤️  "تا لحظه اخر"تا وقتی میشد واسش جنگیدم .میخوام بگم اگر خدا نخواد اگر قسمتش نباشی خودتم بکشی فایده نداره .گرچه خدا یک هدیه بهت میده اما حسرت توی قلبت موندگاره 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز