2777
2789
عنوان

خیاطا بیان

34 بازدید | 4 پست

واسه ازمون فنی حرفه ای تئوریش میخونم 

شما امتحان دادین ؟سخت بود ؟

توصیه ای چیزی ندارین؟؟

من سپردم به خودش هر چه خدا میخواهد❤️  "تا لحظه اخر"تا وقتی میشد واسش جنگیدم .میخوام بگم اگر خدا نخواد اگر قسمتش نباشی خودتم بکشی فایده نداره .گرچه خدا یک هدیه بهت میده اما حسرت توی قلبت موندگاره 
ببخشید من یه سوالی ازت دارم ، منم میخوام برم خیاطی آموزش ببینم، موسسه های فنی حرفه ای بهتره برم یا ا ...

موسسه های فنی حرفه ای تعدادشون محدوده ولی من فکرم یکنم بهترن اساتید بهتری دارن ولی خب تو شهر ما نبود ،مزون هم خوبه تعداد بچه ها معمولا کمه رسیدگیش بهتره اما بدیش اینه برای گرفتن مدرک باید جدا هزینه کنی 

اموزشگاه تعداد شاگردا بالاست ولی خب میدونی که مدرک و راحتو بدون دردسر معرفیت میکنن  و میگیری

در کل اگر مدرک واست مهم نیست برو مزون ،بنظر من بهتره بازم خودت برو ببین تو شهر شما چجوریاست

من سپردم به خودش هر چه خدا میخواهد❤️  "تا لحظه اخر"تا وقتی میشد واسش جنگیدم .میخوام بگم اگر خدا نخواد اگر قسمتش نباشی خودتم بکشی فایده نداره .گرچه خدا یک هدیه بهت میده اما حسرت توی قلبت موندگاره 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ممنونم از راهنماییت عزیزم آرزوی موفقیت میکنم برات

سلامت باشی گلم ممنون 

من سپردم به خودش هر چه خدا میخواهد❤️  "تا لحظه اخر"تا وقتی میشد واسش جنگیدم .میخوام بگم اگر خدا نخواد اگر قسمتش نباشی خودتم بکشی فایده نداره .گرچه خدا یک هدیه بهت میده اما حسرت توی قلبت موندگاره 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز