موسسه های فنی حرفه ای تعدادشون محدوده ولی من فکرم یکنم بهترن اساتید بهتری دارن ولی خب تو شهر ما نبود ،مزون هم خوبه تعداد بچه ها معمولا کمه رسیدگیش بهتره اما بدیش اینه برای گرفتن مدرک باید جدا هزینه کنی
اموزشگاه تعداد شاگردا بالاست ولی خب میدونی که مدرک و راحتو بدون دردسر معرفیت میکنن و میگیری
در کل اگر مدرک واست مهم نیست برو مزون ،بنظر من بهتره بازم خودت برو ببین تو شهر شما چجوریاست