2777
2789
عنوان

خسته ام😞😞😞

128 بازدید | 4 پست

خونم چند ماهی میشه اومده یه جایی که چهارصد کیلومتر از مامانم فاصله دارم .بخاطر شوهرم اومدم.

پسرم دو سالشه روزا چون سرگرمی نداره اکثرا خوابه.شبا همش بیدار .

الانم یک درصد خوابش نمیاد و داره بازی می‌کنه .

خسته شدم از این همه تنهایی نه خودم میتونم برم کلاسی جایی .

کاش قبول نکرده بودم بیام 

تنهایی خیلی سخته 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

محله ای ک رفتی حتما کلاسی باشگاهی مهد خانه بازی داره ک خودت و پسرت بری حال خوبتو ب خانوادت گره بزن یعنی خودت پیرت و همسرت...مادرت و بقیه میشن فامیل درجه اول تنشون سلامت میری سر میزنی

دوستای گلم میشه هر کی امضامو خوند ی صلوات بفرسته ک خدا کمکمون کنه و گره از مشکلمون وا بشه♥️خبرم کنین منم برای شما میفرستم دعای نی نی سایتیا بدجور میگیره🥲

عزیزم 

قوی باش 

ب خدا الان انقدر شرایطای بدتر و سخت تری هست که بقیه دارن 

نزار پسرت صبحا زیاد بخوابه برای خودشم خوب نیست روز خواب شب بیدار 

رشد داره 

کارتونی بازی سرگرمی پیدا کن براش 

ب خودت برس تو خونه بزار روحیت عوض شه آهنگ شاد گوش کن 

همه چیز راه حل داره عزیزکم💚

نگران نباش و ناراحت نباش 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792