2777
2789
عنوان

قسم ناحق

156 بازدید | 5 پست

امروز تو دادگاه همسرم. قسم خورد دست رو قرآن گذاشت .ک منو کتک نزده.  خیلی ناراحتم ک ادیت کرده جیگر منو خون کرده و ناحق قسم خورده 😔🥀


چرا آدم ایقدر بدجنس باشه کتک بزنه و. بگه من. کتک نزدم.  

اگر با این اکانت فعال نبودم پس بدون با این کاربرے فعالم💚   🔚عشق _هاچبک ) این کاربری جدیدم 🔜  میدم  با آقایون این سایت  مشورت وراهنمای بگیرم ولی با  خانم های عقه باز پر ادعا  .مال.و تیتیش مامانی . خانم های ک ادعا برازندگی  دارند ک سنگ تموم میزارن مثلا ب خودشون .بابا خودت جمع کن  لامصب  نمیخا پز بدی براممممم یه شلوار گل منگولی پوشیده اوندی تو سایت زر زر میکنی . مثلا فهمیده هستی معلوم اززکدوم رگ ریشه ای  🙏  این فقد برلی خانوم های   بی وجدان 👿 کاربر هاچ بک سابق میدونم ک دیگ ب این ماشین نمیرسم قیدشو زدم😭😭ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اگر ب فا......ال  نیک بگیرم شاید یک درصد بگم  به این ماشین ب دعاهای شما میرسمـ     🙏

آقای قاضی چی گفت

قاضی. گفت تو خانما کتک زدی اون گفت ن . و گفت دست بزار رو قرآن اون گذاشت. 

اگر با این اکانت فعال نبودم پس بدون با این کاربرے فعالم💚   🔚عشق _هاچبک ) این کاربری جدیدم 🔜  میدم  با آقایون این سایت  مشورت وراهنمای بگیرم ولی با  خانم های عقه باز پر ادعا  .مال.و تیتیش مامانی . خانم های ک ادعا برازندگی  دارند ک سنگ تموم میزارن مثلا ب خودشون .بابا خودت جمع کن  لامصب  نمیخا پز بدی براممممم یه شلوار گل منگولی پوشیده اوندی تو سایت زر زر میکنی . مثلا فهمیده هستی معلوم اززکدوم رگ ریشه ای  🙏  این فقد برلی خانوم های   بی وجدان 👿 کاربر هاچ بک سابق میدونم ک دیگ ب این ماشین نمیرسم قیدشو زدم😭😭ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اگر ب فا......ال  نیک بگیرم شاید یک درصد بگم  به این ماشین ب دعاهای شما میرسمـ     🙏

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مگه از پزشک قانونی کاغذ نداری

پدرم یک کارگر ساده بود که با دست های زخمی و پینه بسته به رحمت خدا رفت.     ختم صلوات انجام میدم.لطفا اگه کسی خواست پیام بده. هر هزارتا صلوات پانزده هزار تومن. از اونجایی که بعضی از دوستان کم لطفاً با عرض شرمندگی اول پول میگیرم بعد. برای آقایون هم نه ختم. صلوات نه قرآن... انجام نمیدم.‌انجام دادم پول ندادن هیچ .حذف کاربری هم زدن
مگه از پزشک قانونی کاغذ نداری

اره  از سال 97 نامه پزشکی داررم شاید قابل قبول نباشه

اگر با این اکانت فعال نبودم پس بدون با این کاربرے فعالم💚   🔚عشق _هاچبک ) این کاربری جدیدم 🔜  میدم  با آقایون این سایت  مشورت وراهنمای بگیرم ولی با  خانم های عقه باز پر ادعا  .مال.و تیتیش مامانی . خانم های ک ادعا برازندگی  دارند ک سنگ تموم میزارن مثلا ب خودشون .بابا خودت جمع کن  لامصب  نمیخا پز بدی براممممم یه شلوار گل منگولی پوشیده اوندی تو سایت زر زر میکنی . مثلا فهمیده هستی معلوم اززکدوم رگ ریشه ای  🙏  این فقد برلی خانوم های   بی وجدان 👿 کاربر هاچ بک سابق میدونم ک دیگ ب این ماشین نمیرسم قیدشو زدم😭😭ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اگر ب فا......ال  نیک بگیرم شاید یک درصد بگم  به این ماشین ب دعاهای شما میرسمـ     🙏

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز