اوهم منم دلم گرفته یه نوزاد ۳ ماهه دارم که یه سره گریه میکنه خسته شدم الانم اون گریه کرد نتونستم ساکتش کنم منم نشستم پا به پاش گریه کردم 😣 حالم از هر چی بچه است بهم میخوره
اوهم منم دلم گرفته یه نوزاد ۳ ماهه دارم که یه سره گریه میکنه خسته شدم الانم اون گریه کرد نتونستم ساک ...
خب باید علت پیدا کنی ببرش دکتر ببین مشکل چیه . ی شبم یکی از بچه های اقوام ما خیلی گریه میکرد هر کاری کردن ساکت نشد بردن دکتر دکتره یکم بهش آب داد ساکت شد . شیرت چربه تشنگی بچه رو برطرف نمیکنه همیشه کمی آب گرم بهش بده