چجوریه؟بنظرم طبیعی بدن چاق بشه خیلی بهتره تا بااینا .واقعا ظلم به صفرا و کبد.
گول پودر و ... رو نخور من بدبخت سر لاغریم کلی پودر خوردم ازینا ولی فقط باعث شد صفرامو از دست بدم .بله ۱۰ کیلوهم چاق شدن ولی حیففففف که باز برگشتم خونه اول بااین تفاوت که صفرایی ندارم.
فقط بدن طبیعی باید چاق بشه