نونpanir12 مدیر استارتر عضویت: 1400/03/06 تعداد پست: 16514 عنوان ی سوال 127 بازدید | 17 پست یه خانمی حاملست چسبندگی رحم داره بعد بهش گفتن بچش سالم بدنیا میاد ولی خودش نه چرا اینطوریه کسی میدونه متولد ۱۳۶۹ هستم 1401/10/15 | 21:45 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نونpanir12 مدیر استارتر عضویت: 1400/03/06 تعداد پست: 16514 خودش نه یعنی چی خودش زنده بیرون نمیاد متولد ۱۳۶۹ هستم
tayebeh20616 عضویت: 1392/05/26 تعداد پست: 19029 خودش زنده بیرون نمیاد واقعامن نشنیدم تا حالااونم با این همه پیشرفت
نونpanir12 مدیر استارتر عضویت: 1400/03/06 تعداد پست: 16514 چند ماهش هست تازه رفته ازمایش داده تهوع و سرگیجه داشته ازمایش داده گفتن حاملست متولد ۱۳۶۹ هستم
dolinkadel2 عضویت: 1400/07/13 تعداد پست: 8491 تازه رفته ازمایش داده تهوع و سرگیجه داشته گفتن حاملست خوب چرا دکتر نمیگه بهش سقط کنه یعنی بچه واجب تر از خودشه که خودش بمیره ولی بچه بیارع
نونpanir12 مدیر استارتر عضویت: 1400/03/06 تعداد پست: 16514 خب زایمان نکرده چرا چسبندگی داره نمیدونم عفونت باعث چسبندگی میشه متولد ۱۳۶۹ هستم
ازخودت_بگو عضویت: 1401/10/07 تعداد پست: 385 نمیدونم عفونت باعث چسبندگی میشه تا دکتر چی بگه برای مادر خطر داره
نونpanir12 مدیر استارتر عضویت: 1400/03/06 تعداد پست: 16514 واقعا من نشنیدم تا حالا اونم با این همه پیشرفت نمیدونم میگه ازش ازمایش گرفتن اینو بهش گفتن متولد ۱۳۶۹ هستم