تو تاپیکای قبلم گفتم دارم همش اسم یکیو میشنوم ک بهش فکرنمیکنم اصلا ولی امروز چندساعت تو فکرش رفتم یهو 🤨اصلا حسی بهش ندارم ها ن دلتنگی ن دوس داشتن فقط فکرمیکردم اگر اینده مثلا اینطور میشد و... بعد ی مدتی هس هی اسمشو میشنوم تو فیلم و تو رمان و اسم رستوران و.... یجوری میشه ک رومخمه اصلا این شخص واسم مهم نیست و حسی نیست ولی نمیدونم این چند وقت چرا اینطوریه من اصلا بفکرش نیستم و... ولی یهو اسمشو میشنوم و تو فکرم میاد بعد اصلا دلدادگی و حسییی نیست نمیدونم چ مرگم شده
ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.