2777
2789
عنوان

دلم یجوریه 😑

224 بازدید | 9 پست

تو تاپیکای قبلم گفتم دارم همش اسم یکیو میشنوم ک بهش فکرنمیکنم اصلا ولی امروز چندساعت تو فکرش رفتم یهو 🤨اصلا حسی بهش ندارم ها ن دلتنگی ن دوس داشتن فقط فکرمیکردم اگر اینده مثلا اینطور میشد و... بعد ی مدتی هس هی اسمشو میشنوم تو فیلم و تو رمان و اسم رستوران و.... یجوری میشه ک رومخمه اصلا این شخص واسم مهم نیست و حسی نیست ولی نمیدونم این چند وقت چرا اینطوریه من اصلا بفکرش نیستم و... ولی یهو اسمشو میشنوم و تو فکرم میاد بعد اصلا دلدادگی و حسییی نیست نمیدونم چ مرگم شده 

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

این پیام کائناته برات. شاید اون شخص ب کمک نیاز داره یا ب دعای خیرت نیاز داره

کمک ک اصلا.   دعای خیرم من اصلا کینه ای بدل ندارم بخشیدم تمام وکمال 

ولی قبلا یبار اینجوری شد خودش پیام داد و... بازم همچی تموم شد مربوط ب 5سال پیشه تازه

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
کمک ک اصلا.   دعای خیرم من اصلا کینه ای بدل ندارم بخشیدم تمام وکمال  ولی قبلا یبار اینجور ...

ن میگن هرکی یهو جلو چشت اومد نیاز ب دعای خیر داره .براش دعا کن یه جای زندگیش ب اون دعا نیاز داره

ازدواج کرده اصلا نمیشه 

ربطی نداره بعضیا. تو ازدواج هم فکرشون پییش یکی دیگه اس 

میگن دروغگو دشمن خداست.... وای که چقدر دشمن داری خدا، دوستاتم که ماییم یه مشت عاجز علیل ناقص عقل که تو در حقشون دشمنی کردی...
ربطی نداره بعضیا. تو ازدواج هم فکرشون پییش یکی دیگه اس 

جوری نبوده قدرمو بدونه و... تنها دعام این بود طعم عشقو هیچوقت نچشه اونم عشقی ک من بهش داشتم همین 

ن کینه ای بوده ن کمک و دعا و.... الان خیلی شدید داره اسمش و.. واسم هی تکرار میشه

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792