2777
2789
عنوان

بیاد انگیزه بدید

281 بازدید | 14 پست

سلام 🎀😉

من یه دخترم که فردا با وجود اینکه پنجشنبه اس امتحان دی ما نهایی دارم و اصلا حوصله درس خواندن ندارم😔

ممنون میشم اگه بیاید و انگیزه بدید باور کنید ک بعضی وقتا بعضی حرفا می‌تونه روی ی ادم تاثیری بزاره و زندگیشو از این رو به اون رو کنه  ک خودمونم باورش نمی‌کنیم 💙✌️

من یه آدم انقلابیم و هر جایی به کشورم و انقلابم توهین بشه حتما اونجا هستم و جوابی به افراد نادان و برانداز میدم 😉خب خب اینو حتما بخونید😊 سیمین بهبهانی این شعرو گفته  من اگر کافر و بی دین و خرابم ؛ به تو چه ؟؟؟من اگر مست می و شرب و شرابم ؛ به توچه ؟؟؟تو اگر مستعد نوحه و آهی٬ چه به من ؟؟؟من اگر عاشق سنتور و ربابم ؛ به تو چه ؟؟؟و جواب رهبر کبیر انقلاب به این شعر این بوده کفر و بی دینی ات ای یار ، به ما مربوط است ، بشنو این پند گهربار ، به ما مربوط است.تو که با لهو و لعب در پی مستی هستی ،میکنی جمع گرفتار ، به ما مربوط است.بی خیالت بشوم بارش طوفان بلا ،میرسد از درو دیوار ، به ما مربوط است.آنچه آمد به سر طایفه نوح نبی ،میشود واقعه تکرار ، به ما مربوط است.من اگر لایق الطاف خدایم ، به تو چه؟تو کنی جامعه بیمار ، به ما مربوط است.تو اگر می بخوری در پس خانه ، چه به من؟گر بیایی بر انظار ، به ما مربوط است.تو به این کوه گنه عامل شیطان گشتی ،شده ای نوکر دربار به ما مربوط است.گر نبندیم بر پوزه او قلاده ،میدرد همچو سگ هار ، به ما مربوط است. با هر بار خوندش متوجه میشم هیچکسی نمیتونه عاقل تر و بالغ 

این روزا می گذره، تلاش کن که تهش موفقیت و شادی باشه

ارزشش رو داره❤


خدادر زمین بندگانی داردکه برای برآوردن نیازهای مردم   میکوشند،اینان ایمنی یافتگان قیامتند                                        امام موسی کاظم(علیهالسلام)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم اشتباه نمیکنی؟ پنج شنبه هیچ امتحانی نیس که

عزیزم برای ما امتحان قرار دادن

من یه آدم انقلابیم و هر جایی به کشورم و انقلابم توهین بشه حتما اونجا هستم و جوابی به افراد نادان و برانداز میدم 😉خب خب اینو حتما بخونید😊 سیمین بهبهانی این شعرو گفته  من اگر کافر و بی دین و خرابم ؛ به تو چه ؟؟؟من اگر مست می و شرب و شرابم ؛ به توچه ؟؟؟تو اگر مستعد نوحه و آهی٬ چه به من ؟؟؟من اگر عاشق سنتور و ربابم ؛ به تو چه ؟؟؟و جواب رهبر کبیر انقلاب به این شعر این بوده کفر و بی دینی ات ای یار ، به ما مربوط است ، بشنو این پند گهربار ، به ما مربوط است.تو که با لهو و لعب در پی مستی هستی ،میکنی جمع گرفتار ، به ما مربوط است.بی خیالت بشوم بارش طوفان بلا ،میرسد از درو دیوار ، به ما مربوط است.آنچه آمد به سر طایفه نوح نبی ،میشود واقعه تکرار ، به ما مربوط است.من اگر لایق الطاف خدایم ، به تو چه؟تو کنی جامعه بیمار ، به ما مربوط است.تو اگر می بخوری در پس خانه ، چه به من؟گر بیایی بر انظار ، به ما مربوط است.تو به این کوه گنه عامل شیطان گشتی ،شده ای نوکر دربار به ما مربوط است.گر نبندیم بر پوزه او قلاده ،میدرد همچو سگ هار ، به ما مربوط است. با هر بار خوندش متوجه میشم هیچکسی نمیتونه عاقل تر و بالغ 

این روزا می گذره، تلاش کن که تهش موفقیت و شادی باشه ارزشش رو داره❤

ممنونم عزیزم 

من یه آدم انقلابیم و هر جایی به کشورم و انقلابم توهین بشه حتما اونجا هستم و جوابی به افراد نادان و برانداز میدم 😉خب خب اینو حتما بخونید😊 سیمین بهبهانی این شعرو گفته  من اگر کافر و بی دین و خرابم ؛ به تو چه ؟؟؟من اگر مست می و شرب و شرابم ؛ به توچه ؟؟؟تو اگر مستعد نوحه و آهی٬ چه به من ؟؟؟من اگر عاشق سنتور و ربابم ؛ به تو چه ؟؟؟و جواب رهبر کبیر انقلاب به این شعر این بوده کفر و بی دینی ات ای یار ، به ما مربوط است ، بشنو این پند گهربار ، به ما مربوط است.تو که با لهو و لعب در پی مستی هستی ،میکنی جمع گرفتار ، به ما مربوط است.بی خیالت بشوم بارش طوفان بلا ،میرسد از درو دیوار ، به ما مربوط است.آنچه آمد به سر طایفه نوح نبی ،میشود واقعه تکرار ، به ما مربوط است.من اگر لایق الطاف خدایم ، به تو چه؟تو کنی جامعه بیمار ، به ما مربوط است.تو اگر می بخوری در پس خانه ، چه به من؟گر بیایی بر انظار ، به ما مربوط است.تو به این کوه گنه عامل شیطان گشتی ،شده ای نوکر دربار به ما مربوط است.گر نبندیم بر پوزه او قلاده ،میدرد همچو سگ هار ، به ما مربوط است. با هر بار خوندش متوجه میشم هیچکسی نمیتونه عاقل تر و بالغ 

عزیزم من متوسطه اول هستم و توی یک روستا زندگی میکنم 

من یه آدم انقلابیم و هر جایی به کشورم و انقلابم توهین بشه حتما اونجا هستم و جوابی به افراد نادان و برانداز میدم 😉خب خب اینو حتما بخونید😊 سیمین بهبهانی این شعرو گفته  من اگر کافر و بی دین و خرابم ؛ به تو چه ؟؟؟من اگر مست می و شرب و شرابم ؛ به توچه ؟؟؟تو اگر مستعد نوحه و آهی٬ چه به من ؟؟؟من اگر عاشق سنتور و ربابم ؛ به تو چه ؟؟؟و جواب رهبر کبیر انقلاب به این شعر این بوده کفر و بی دینی ات ای یار ، به ما مربوط است ، بشنو این پند گهربار ، به ما مربوط است.تو که با لهو و لعب در پی مستی هستی ،میکنی جمع گرفتار ، به ما مربوط است.بی خیالت بشوم بارش طوفان بلا ،میرسد از درو دیوار ، به ما مربوط است.آنچه آمد به سر طایفه نوح نبی ،میشود واقعه تکرار ، به ما مربوط است.من اگر لایق الطاف خدایم ، به تو چه؟تو کنی جامعه بیمار ، به ما مربوط است.تو اگر می بخوری در پس خانه ، چه به من؟گر بیایی بر انظار ، به ما مربوط است.تو به این کوه گنه عامل شیطان گشتی ،شده ای نوکر دربار به ما مربوط است.گر نبندیم بر پوزه او قلاده ،میدرد همچو سگ هار ، به ما مربوط است. با هر بار خوندش متوجه میشم هیچکسی نمیتونه عاقل تر و بالغ 

عزیزم من متوسطه اول هستم و توی یک روستا زندگی میکنم 

اها عزیزم اخه گفتی نهایی فکر کردم دوازدهمی

بخون خبب قران هیچی نداره که بخون قول میدم یه دور الان تو دوساعت بخونیش

شبم یه مرور کن 

میری سرجلسه 5 دقیقه ای تموم میشه

وای منم فردا امتحان فیزیک دارم ولی نهایی نه میان ترم چهار روز براش وقت بوده من هیچی هیچی نخوندم نمی دونم چه خاکی تو سرم بریزم درس خونم امتحان های قلبم فکر می کنم بیست بشم ولی یه دفعه اینقدر تنبل میشم و زمین و زمان بهم بشن بگن بخون نمی رم بخونم

اها عزیزم اخه گفتی نهایی فکر کردم دوازدهمی بخون خبب قران هیچی نداره که بخون قول میدم یه دور الان تو ...


باشه عزیزم

ممنون که جوابمو دادی 🎀

امیدوارم شماهم تو کنکور قبول شید

من یه آدم انقلابیم و هر جایی به کشورم و انقلابم توهین بشه حتما اونجا هستم و جوابی به افراد نادان و برانداز میدم 😉خب خب اینو حتما بخونید😊 سیمین بهبهانی این شعرو گفته  من اگر کافر و بی دین و خرابم ؛ به تو چه ؟؟؟من اگر مست می و شرب و شرابم ؛ به توچه ؟؟؟تو اگر مستعد نوحه و آهی٬ چه به من ؟؟؟من اگر عاشق سنتور و ربابم ؛ به تو چه ؟؟؟و جواب رهبر کبیر انقلاب به این شعر این بوده کفر و بی دینی ات ای یار ، به ما مربوط است ، بشنو این پند گهربار ، به ما مربوط است.تو که با لهو و لعب در پی مستی هستی ،میکنی جمع گرفتار ، به ما مربوط است.بی خیالت بشوم بارش طوفان بلا ،میرسد از درو دیوار ، به ما مربوط است.آنچه آمد به سر طایفه نوح نبی ،میشود واقعه تکرار ، به ما مربوط است.من اگر لایق الطاف خدایم ، به تو چه؟تو کنی جامعه بیمار ، به ما مربوط است.تو اگر می بخوری در پس خانه ، چه به من؟گر بیایی بر انظار ، به ما مربوط است.تو به این کوه گنه عامل شیطان گشتی ،شده ای نوکر دربار به ما مربوط است.گر نبندیم بر پوزه او قلاده ،میدرد همچو سگ هار ، به ما مربوط است. با هر بار خوندش متوجه میشم هیچکسی نمیتونه عاقل تر و بالغ 

وای منم فردا امتحان فیزیک دارم ولی نهایی نه میان ترم چهار روز براش وقت بوده من هیچی هیچی نخوندم نمی ...

منم همین طورم یه دفعه ای خراب میکنم استرس هم میگیرم برای رفع استرس کسی راه حل نداره؟

من یه آدم انقلابیم و هر جایی به کشورم و انقلابم توهین بشه حتما اونجا هستم و جوابی به افراد نادان و برانداز میدم 😉خب خب اینو حتما بخونید😊 سیمین بهبهانی این شعرو گفته  من اگر کافر و بی دین و خرابم ؛ به تو چه ؟؟؟من اگر مست می و شرب و شرابم ؛ به توچه ؟؟؟تو اگر مستعد نوحه و آهی٬ چه به من ؟؟؟من اگر عاشق سنتور و ربابم ؛ به تو چه ؟؟؟و جواب رهبر کبیر انقلاب به این شعر این بوده کفر و بی دینی ات ای یار ، به ما مربوط است ، بشنو این پند گهربار ، به ما مربوط است.تو که با لهو و لعب در پی مستی هستی ،میکنی جمع گرفتار ، به ما مربوط است.بی خیالت بشوم بارش طوفان بلا ،میرسد از درو دیوار ، به ما مربوط است.آنچه آمد به سر طایفه نوح نبی ،میشود واقعه تکرار ، به ما مربوط است.من اگر لایق الطاف خدایم ، به تو چه؟تو کنی جامعه بیمار ، به ما مربوط است.تو اگر می بخوری در پس خانه ، چه به من؟گر بیایی بر انظار ، به ما مربوط است.تو به این کوه گنه عامل شیطان گشتی ،شده ای نوکر دربار به ما مربوط است.گر نبندیم بر پوزه او قلاده ،میدرد همچو سگ هار ، به ما مربوط است. با هر بار خوندش متوجه میشم هیچکسی نمیتونه عاقل تر و بالغ 

منم همین طورم یه دفعه ای خراب میکنم استرس هم میگیرم برای رفع استرس کسی راه حل نداره؟

دقیقا من صبحی عین چی از استرس تا خود صبح کابوس های خیلی بد دیدم ولی بازم نمیرفتم بشینم بخونم

دقیقا من صبحی عین چی از استرس تا خود صبح کابوس های خیلی بد دیدم ولی بازم نمیرفتم بشینم بخونم

چ مقاومتی داری افرین

من یه آدم انقلابیم و هر جایی به کشورم و انقلابم توهین بشه حتما اونجا هستم و جوابی به افراد نادان و برانداز میدم 😉خب خب اینو حتما بخونید😊 سیمین بهبهانی این شعرو گفته  من اگر کافر و بی دین و خرابم ؛ به تو چه ؟؟؟من اگر مست می و شرب و شرابم ؛ به توچه ؟؟؟تو اگر مستعد نوحه و آهی٬ چه به من ؟؟؟من اگر عاشق سنتور و ربابم ؛ به تو چه ؟؟؟و جواب رهبر کبیر انقلاب به این شعر این بوده کفر و بی دینی ات ای یار ، به ما مربوط است ، بشنو این پند گهربار ، به ما مربوط است.تو که با لهو و لعب در پی مستی هستی ،میکنی جمع گرفتار ، به ما مربوط است.بی خیالت بشوم بارش طوفان بلا ،میرسد از درو دیوار ، به ما مربوط است.آنچه آمد به سر طایفه نوح نبی ،میشود واقعه تکرار ، به ما مربوط است.من اگر لایق الطاف خدایم ، به تو چه؟تو کنی جامعه بیمار ، به ما مربوط است.تو اگر می بخوری در پس خانه ، چه به من؟گر بیایی بر انظار ، به ما مربوط است.تو به این کوه گنه عامل شیطان گشتی ،شده ای نوکر دربار به ما مربوط است.گر نبندیم بر پوزه او قلاده ،میدرد همچو سگ هار ، به ما مربوط است. با هر بار خوندش متوجه میشم هیچکسی نمیتونه عاقل تر و بالغ 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز