2789
عنوان

آرایشگر پدصگ😭

3546 بازدید | 120 پست

موهام خیلیی بلند بود رنگشم طلایی خیلی خوشگل تا پایین تر از باسنم بود رفتم ارایشگاه گفتم نوک گیری کن فقط مو خوره هاش بره تا سر شونم کوتاه کردههههه انقد گریه کردم با خودشم دعوا کردم گف اشکال نداره بلند میشه بعد اومدم موهامو بردارم زنیکه میگه موهاتو میخای چیکار حداقل بزار باشه من بفروشم عوضییی😭😭

حالا چیکار کنممم

فک میکنم حس شوخ طبعی ام رو از دست دادم.......شوخی کردم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یا پولشو بگیر ازش 

چون میخرن به قیمت بالا 

داره سرت کلاه میزاره 

یا بردار برو جای دیگه بفروش 

کاریه که شده 

الان نزار حقتو بخورن همه جا میخرن مورو 

یک جمع نکوشیده رسیدند به مقصد یک قوم دویدند و به مقصد نرسیدند
من تاپیک شمارو باور نمیکنم زیر باسن چجوری میشه روی شونه؟😐😐😐 ماشالله چشم که داشتین میدیدین ...


باور نمیکنی برو بیرون حوصله تو یکی رو  ندارم

فک میکنم حس شوخ طبعی ام رو از دست دادم.......شوخی کردم

وای متنفرم از این ارایشگرای پر رو برو بگیر ازش موهاتو چرا دادی از عمد کوتاه کرده که برداره بفروشه من بودم یه طوفانی به پا میکردم که نگو 

رسیده ها چه غریب و نچیده می افتند به پاي هرز  علفهای باغ کال پرست ❤❤❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792