2777
2789
عنوان

من عجیبم ؟

2342 بازدید | 15 پست

چند وقته باتوجه به چیزهایی که توی نی‌نی‌سایت میبینم حس می‌کنم خیلی عجیبم

مامان من سالن زیبایی داره ولی من از هیچ کدوم از لاین‌هاش استفاده نمی‌کنم 

نه ناخن کاشتم

نه ابرو تتو کردم

و نه هیچ کار دیگه‌ای😅

حتی ابروهام رو هم خودم مرتب می‌کنم و از ابرو باریک بدم میاد

از طرفی از طلاهام هم اصلا استفاده نمی‌کنم باوجود اینکه زیاد طلا دارم(نگید پز میدی چون من گرمی ۲۰تومن و ۳۰ تومن خریدم😅)

حتی حلقه ازدواجم رو هم خیلی روزها یادم میره دست کنم

لباس پوشیدنم هم سال‌هاست که یه سبک داره و فقط یه‌سری رنگ‌ها رو میخرم 

حس می‌کنم عجیبم و باید یه تغییراتی در خودم ایجاد کنم

ولی نمیدونم چکار کنم

شما چطور شبیه من هستید یا شبیه بقیه نی‌نی‌سایتی‌ها؟

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

من حد وسطم

در مقابل شما من کاربری رو دیدم که داشت از حالا پول جمع می‌کرد که عید بتونه بره مو رنگ کنه

و خیلی ناراحت بود که مجبور شده هنه طلاهاش رو بفروشه

شاید آدم وقتی یه امکاناتی رو داره براش تکراری میشه و حوصله استفاده نداره

مدرس ریاضی 👩🏫هروقت سوال ریاضی داشتید میتونید از من بپرسید

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

🌺🌺🌺❤❤

نه عزیز جان خیلی هم طبیعی هستی.خیلیا اینجورین

منم طلادارم زیاد ولی استفاده نمیکنم.منم حلقه نمیندارم.فقط عروسیا

بااینکه پولشو دارم ولی نه ناخن کاشتم نه اکستنشن نه فیبروز نه تتو.چون هم موهام خوبه هم ناخنام.خدارو شکر.

هر چی ساده تر راحتتر.

فقط گهگاه رنگ میکنم.همیشه هم توخونه ی آرایش خیلی ملایم دارم همین 🥰



جانم فدای ایران جانم فدای ایران آی به قربون ایران برید ان شالله🇮🇷🇮🇷🇮🇷 اگه راست بگید😒😂😂بعضیا اینقدر خودخواه و نفهمن که فکر میکنن از خود خداهم بیشتر میفهمن.از کنار ادمها فقط باید ردشدوبس. خدایا منو از شر این آدمهای احمق در امان بدار.الهی آمین🙏خدایا به خاطر همه نعمتهایی که بهمون دادی هرلحظه هزاران هزار مرتبه شکرت❤️❤️❤️.از اونجایی که به علت مشغله زیاد سایت نمیام، اگرهم بیام توهر تاپیکی نمیرم،اگرهم برم نظر نمیدم، اگرهم نظر بدم مخاطب من فقط و فقط شخص استارتر میباشددددد پس ممنون میشم اگه به هر دلیلی بانظر من مخالفی به هیچچچچ وجههههه ریپ نزنی دوست عزیز.مرسی که میفهمی🙏🙏🙏

نه عزیز جان خیلی هم طبیعی هستی.خیلیا اینجورین منم طلادارم زیاد ولی استفاده نمیکنم.منم حلقه نمیندارم ...


منم هیچ عمل زیبایی انجام ندادم فقط بینیم رو عمل کردم که اونم شکسته بود

مراقبت‌های پوستی رو انجام میدم اما اصلا آرایش نمی‌کنم و فقط یه رژ.

و بقول شما بحث مالیش هم مطرح نیست چون برای من رایگانه😅

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792