badboy19 مدیر عضویت: 1401/10/13 تعداد پست: 33 عنوان رقابت | مشاهده متن کامل بحث + 585 بازدید | 50 پست کسی هست کنکوری تجربی رقابتی بخونیم؟ 1401/10/13 | 23:04 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
badboy19 مدیر استارتر عضویت: 1401/10/13 تعداد پست: 33 چطوری سه نفری گزارش کار بدیم تو نینی سایت؟! سروش یا روبیکا دارین؟
d3l4r4m عضویت: 1401/04/16 تعداد پست: 588 سروش یا روبیکا دارین؟ متاسفانه وقتمو میگیره هیچی داخل گوشیم به جز درسی ندارم
badboy19 مدیر استارتر عضویت: 1401/10/13 تعداد پست: 33 متاسفانه وقتمو میگیره هیچی داخل گوشیم به جز درسی ندارم برا رقابت یکی نصب کن سروش مثلا فقط برا چته
نخودفرنگی12کوچولو عضویت: 1401/08/27 تعداد پست: 2275 💪🏻خوش اومدی خانم دکتر قربونت 🌹❤️❤️ کاربری دست دو نفره🚶♀️...
d3l4r4m عضویت: 1401/04/16 تعداد پست: 588 کدوم بهتره سروش یا روبیکا برای رقابت، فقط واقعی باشه اگر جا میزنید یا ساعت مطالعه الکی میگید بهتره اصلا شروع نکنیم رقابتو
نخودفرنگی12کوچولو عضویت: 1401/08/27 تعداد پست: 2275 من فقطط ایتا دارم ...میشه هر شب یکی تاپیک بزنه بقیه رو تگ کنه که گزارش بزنن کاربری دست دو نفره🚶♀️...