00yas مدیر استارتر عضویت: 1399/11/28 تعداد پست: 4395 عنوان قطار 68 بازدید | 2 پست بلیط هواپیما گیرمون نمیاد فقط قطار هست اونم سه ستاره..به نظرتون سه ستاره بی کیفیت؟؟یه کوپه کامل میگیریم خود وهمسرم..ولی همسرم میگه داغونن راست میگه؟ 1401/10/13 | 22:23 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب