md6873 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/23 تعداد پست: 14581 عنوان عمل بینی 76 بازدید | 2 پست برای ازمایش عمل بینی هموگولوبین مهمه یا پلاکت ؟من هموگولوبینم خوبه ولی پلاکت یکمی از حد معمول کمتره مثلا باید بین صدو پنجاه تا چهارصدو پنجاه باشه من صدو سیو سه هست یبارم سزارین شدم پلاکتم همینقدر بود بنظرتون ایراد میگیرن برای عمل بینی؟ 1401/10/13 | 22:04 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
yasssiii عضویت: 1398/10/06 تعداد پست: 2694 پلاکت مهمه ولی فکر نکنم عمل کنسل بشه در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم