سلام من پسرم 1ماه دیگه وارد سه سالگی میشه.متاسفانه حرف نمیزنه.فقط گاهی (مثلا تو یکماه یبار)اسم من یا خودشو وباباشو بگه. یا گاهی دوکلمه ای حرف بزنه.ولی بطور مستمر حرف نمیزنه.
چندبارخولستم براش کتاب بخونم همش کتابو پاره میکنه.
کلا کاغذ میبینه پاره میکنه.
خیلی نامفهوم حرف میزنه.
واقعا گفتاردرمانی نتیجه بخش؟
یه خانمی میگفت دخترش اصلا حرف نمیزد از تهران رفت گفتاردرمانی مشهد اونجا زبون باز کرد.
تجربه ای دارید؟