2777
2789
عنوان

هدیه روز مادر

858 بازدید | 21 پست

شما اصولا چی میگیرین؟؟

ما این هفته میریم خونه ی مادرشوهرم چون دورن 

سه ساعتی با ماشین فاصله دارن  دو سه روز میریم خونشون 

و هفته ی بعدم خونه ی مامانم میرم مهمونی گرفته و خواهر برادرام هستن

حالا ما فردا غروب راه میوفتیم

شوهرم الان‌پیام داده حال داری پول بزنم برو برا مامانم چیزی بخر

بگم چقد بزنه؟؟

چی بخرم براش؟؟

شوهرم مخالفه پول دادنه میگه روز مادر به کادو خریدنشه

پول رو تو عید عیدی میده بهشون

امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


لباس ،چادر ،پارچه همه چی چمدونم ساعت ولی خب بنظرم ی کارت هدیه بدین بهتر هر چی پسندشه بخره خودش 

منظورم بیشتر اینه چقد هزینه خوبه

امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻

من براش ژاکت بافت خریدم. ۵۰۰ شد. خیلی سرمایی هست.

خدایا وطنم، ایرانم را در آرامش و امنیت قرار بده. کاری کن مردم میهنم با هم متحد باشند و در کنار هم در صلح و صفا باشند.و هر کسی به فکر نقشه های شوم برای کشورم هست رو نابود کن. دوست داری لایک کن. دوست داشتی ریپلای کن. کلا هر کاری دوست داشتی انجام بده😊. اینجا جای تبادل نظره. دعا کن نی نی یار دلش به رحم بیاد کاربریم برای مهر ۹۷ رو بهم برگردونه.😊
وضع مالیتون خوبه؟؟؟ من امثال درحو دویست تومن چی بخرم 

وضع مالی متوسط 

کادوی پارسال در حد ۳۰۰ بود ولی امسال و نمیدونم

امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻
وضع مالیتون خوبه؟؟؟ من امثال درحو دویست تومن چی بخرم 

بستگی داره طرفت چی دوست داره. مامان من ظرف دوست داره. پارچه اگه خیاطی بلده

خدایا وطنم، ایرانم را در آرامش و امنیت قرار بده. کاری کن مردم میهنم با هم متحد باشند و در کنار هم در صلح و صفا باشند.و هر کسی به فکر نقشه های شوم برای کشورم هست رو نابود کن. دوست داری لایک کن. دوست داشتی ریپلای کن. کلا هر کاری دوست داشتی انجام بده😊. اینجا جای تبادل نظره. دعا کن نی نی یار دلش به رحم بیاد کاربریم برای مهر ۹۷ رو بهم برگردونه.😊
اره دقیقا هرسال خوش میگه چی بخریم چیزی که گفت شاید صد تومن بشه

دستش درد نکنه رعایت کرده.😅

خدایا وطنم، ایرانم را در آرامش و امنیت قرار بده. کاری کن مردم میهنم با هم متحد باشند و در کنار هم در صلح و صفا باشند.و هر کسی به فکر نقشه های شوم برای کشورم هست رو نابود کن. دوست داری لایک کن. دوست داشتی ریپلای کن. کلا هر کاری دوست داشتی انجام بده😊. اینجا جای تبادل نظره. دعا کن نی نی یار دلش به رحم بیاد کاربریم برای مهر ۹۷ رو بهم برگردونه.😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز