2777
2789
عنوان

یه چیز جالب بگم😂

212 بازدید | 12 پست

دیروز رفتم بازار یه بادی اسپلش خریدم 200  و خورده ای نزدیک 300😂😂😂

اونوقت یادم افتاد که وقتی کلاس هشتم بودم (الان یازدهمم) قرار بود اردو ببرنمون قشم بابام 200 تومن بهم پول داد وقتی برگشتم خونمون (بندعباس) دستام دیگه جا نداشت انقد خرید کردم، تازه شامم پستزا خوردیم با دخترا برگشتیم😂😂😂

تایپکم فقط جنبه فان داشت گزارش نزنید ربطی به سیاست و این چیزا نداره🙂

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی کع چ حالیست:) 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من یادمه ابتدایی بودم ۲ هزار تومن میبردم مدرسه کلی چیزمیز میخریدم و اضافه هم میومد حتی فلافل هم‌میخو ...

دقیقا سوپر مامانبزرگم اینا لواشک داشت 100 تک تومنی بهمون 1000 تومن میدادن کلی میخریدیم😂

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی کع چ حالیست:) 
😂😂😂😂

من یادمه مامانم روزی 25تومن بهم میداد مدرسه چهار زنگ خوراکی داشتم آخی یادش بخر

 ارزیاب خسارت بیمه هستم اگر اینجا کارفرما داریم یا همسرتون کارفرما هست میتونم بیمه نامه مسولیت برای دوستان رایگان عیب یابی کنم تا از حبس و تبعات کیفری  براتون جلوگیری بشه  
دقیقا سوپر مامانبزرگم اینا لواشک داشت 100 تک تومنی بهمون 1000 تومن میدادن کلی میخریدیم😂

من انقدر مرفه بی درد بودم تو مدرسه که همیشه برای بقیه هم فلافل و خوراکی میخریدم 

اردو میرفتم ۱۰ تومن میبردم کلیییی خوراکی میخریدم و اضافه شو میاوردم خونه😅

یادش بخیر

من انقدر مرفه بی درد بودم تو مدرسه که همیشه برای بقیه هم فلافل و خوراکی میخریدم  اردو میرفتم ۱ ...


وایی اره یه قلک داشتم مثلا بابام ده تومن میداد روزانه پنج تومنش خرج میکردم پنج تومنش مینداختم قلک به وایی یادش بخیر🥺برا هزارتومن ذوق میکردیم

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی کع چ حالیست:) 

من دانشجو بودم ماهیانه بیست هزار تومن داشتم لوازم آرایش ‌ میخریدم شام با دوستام بیرون میرفتم از اتوبوس اینا بدم می آمد بیشتر وقتا از دانشگاه تا خونمون دربست میگرفتم کرایه ام میشد 350تومن

 ارزیاب خسارت بیمه هستم اگر اینجا کارفرما داریم یا همسرتون کارفرما هست میتونم بیمه نامه مسولیت برای دوستان رایگان عیب یابی کنم تا از حبس و تبعات کیفری  براتون جلوگیری بشه  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز