shayli_mehr مدیر استارتر عضویت: 1399/03/16 تعداد پست: 74 عنوان شهربااازییی 101 بازدید | 1 پست سلاممم شبتون بخیررر دوستان شهربازی سرزمین عجایب تیراژه یک رو رفتین تازگیا یا کلااا؟توی اشرفی اصفحانی تهرانقیمتاش چطور بوده بلیطاش؟ و اینکه راضی بودیییین؟ممنون میشم اگه بگییین ❤️❤️ 1401/10/12 | 05:22 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
felfel_kocholo عضویت: 1401/08/14 تعداد پست: 2194 اره خوبه بازیاش بیشتر کامپیوتری هست ی ماشین کوبنده اش خوبه خیلی و هیجانی البته من چند سال پیش رفتم