2777
2789

عالیه

با افتخار آرمی هستم❤یه دختر هفت ساله دارم که عاشق بی تی اس و من اینجوری تربیتش کردم همه میگفتن گناهه تربیت دخترت خراب میشه...اما من گوش نکردم گذاشتم خودش علاقشو انتخاب کنه دخترم الان عاشق کوکی هستش....بعضی وقت ها با هم میشینیم انیمه هایی که مناسب سنش هستند رو نگاه می کنیم بعضی وقتا باهم چالش میگیریم بعضی وقت ها هم گند میزنیم به آشپزخونه و چند تا چیز و باهم مخلوط می کنیم و یه ترکیب سمی به وجود میاریم تازه هر چهارشنبه مسابقه مد داریم من اینجور مادری هستم شاید تربیت من واستون بد باشه ولی من نمیتونم بچمو افسرده بار بیارم مثل خودم...خواب بودم بیدار شدم خسته بودم شاداب شدم گریه کردم....کردم‌...کردم انگار که درست نمی‌شود!!!!مشترک گرامی این کاربر غمگین است به حرف هایش توجه نکنید....

خوبه

ما در عالم ذر ، دنیای قبل از امدنمون ب این دنیا قدرت انتخاب داشتیم .خودمون قیافمونو انتخاب کردیم ، خودمون زندگیمونو همسرمونو فرزاندانمونو انتخاب کردیم خودمون سختی و چالشهای مختلفمون رو انتخاب کردیم .اونجا نمیدونستیم چقدر سخته اما الان نفسمون رو بریده .این امتحانا رو میگذرونیم ک طراحش خودمون بودیم این سختی هارو تموم میکنیم تا شاگرد ممتاز خداوند باشیم پس بهانه نگیرید غر نزنید تا راه ب پایان برسه و زیباتر هم اینه ک قضاوت و صحیح کردن این امتحان هم ب دوش خودمونه و این است خداوند عادل🌺 اما اون کسایی ک خودکشی میکنن اونها تو این بازی گیم اور میشن و جایگاه بدی براشون پیش خدا پس از فرصتاتون نهایت استفاده بکنین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شیک باکلاس

🚫دوستی ممنوع🚫🖤مادر 🖤مرا ببخش بخاطر شکست هایم... انتخاب هایم...تنهایی هام...گریه هایم...که همه بخاطره کسی دیگر بود! اما تو غصه ام را خوردی... مامان قشنگم دلخوشی زندگی ام پناه و تکیه گاه روزهای سخت رفیق روزهای شاد و غمگینم تو بودی 🖤مامان🖤 قشنگم رفتی منو تو دنیا بی رحم تنها گذاشتی💔🖤🕯️😢🥺😭😭😭😭 من ببخش حلالم کن اصلا باورم نمیشه تو واقعا رفتی واقعا اسمت بهت می اومد یه پری واقعی بودی من قدرتو ندونستم دوستت دارم خواهم داشت یه عشق فقط یار من و یار من و یار خودم باش عشقم❤️دوستت دارم❤️

عاشقشمممم این اسمو

زندگی کردن تو دنیا بدون داشتن آگاهی مثل پرسه زدن تو کتابخونه بدون لمس کتاب هاست :))))                             گیر کردم بین جنگ ازلی قلب و مغزم <<<<<< ?          کساییی ک تاریخ رو فراموش می‌کنند محکوم ب تکرار اون خواهند شد://// تاپیک های اول‌برا من نیس*****کاربری برای دونفره :)))) 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز