توتاپیکهای خنده مدیونید تگم نکنید بنظرم به اندازه کافی غم وغصه داریم که برای فرارازش پناه میاریم به مجازی پس تو مجازی دلیل حال خوب همدیگه باشیم♥️...الهم عجل لولیک الفرج♥️..برای شادی دل خودت الهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم والعن عدوهم♥️یک عددعاشق پاستای آلفردو♥️دیدی تواوج ناامیدی یهووو دلت میگره بغض خفت میکنه به بن بست میرسی هیچ راهی نداری انگار تموم غم عالم ریخته تو دلت؟بعد یهو شاد میشی اون اتفاق میگن اون شادی خدائه🥺♥️دستانم بوی گل میداد ومرا به جرم گل چیدن محکوم کردن اما نمیدانستن شاید من گلی را کاشته بودم❤️به امید روزی که بیام تاپیک بزنم دیدن تونستم بلاخرهه تونستم مزون خودم دارررم با یه عالمه لباسای خاص که خودم طراحیشون کردم طبقه بالاش هم کارگاه خیاطیمه با یه عالمه کار آموز یه دختر خود ساخته که روزگاری نه چندان دور شهره شهر میشه من به خودم ایمان دارم یکروزی میرسه برند مخصوصمو میزنممم چه لذتی داره خودت دونه دونه نگین های تور پرنسسی رویای دختری رو پرس کنی وباعشق بدوزی انگار لباس عروسی خودته اون روز دیر نیس من مطعنم😌تخریب میکنم آنچه را که نمیتوانم باب میلم بسازم آرزو طلب نمیکنم آرزو میسازم ... زانونمیزنم حتی اگر سقف آسمان کوتاهتراز قد من باشد زانو نمیزنم حتی اگر تمامی آدمهاروی زانوهایشان راه بروند
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
میدونی چی خیلی حال میده😜 از این لواشکای سیاه هست😍که خیلی ترشه😋وقتی میخوری کل سیستم صورتت مچاله میشه🤑اینارو بگیری روشون یه عالم رب انار بریزی😋بعد روش نمک بپاشی🤪طوری که دونه های سفید نمک معلوم باشه بعد لوله اش کنی،بزاری کنار لپت اروم اروم اب بشه🤪مزه اش بره تو دهنت بعد با دستت یه گوجه سبز ترش نمک خورده رو برداری یواش یواش گاز بزنی...خب دیگه آب دهنتو قورت بده تموم شد🤣