2777
2789
منم همین کارو امروز کردم مث تو نمیدونم بتونم تحمل کنم یانه ولی بهتراز عشق ی طرفس

بدیش اینه اول من دوسش نداشتم بعد جوری عاشقم کرد که اصلا نفهمیدم کثافط 

بدیش اینه اول من دوسش نداشتم بعد جوری عاشقم کرد که اصلا نفهمیدم کثافط 

حالا مال ما من عاشقشم اون نه بعضي وقتا ازخودم زده میشم ک نمیخوادم و من همش پیگیرشم

بهاربود وتوبودی و امید بود وعشق  بهاررفتو و تو رفتی وامید رفت. من ماندمو و عشق.... 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


حالا مال ما من عاشقشم اون نه بعضي وقتا ازخودم زده میشم ک نمیخوادم و من همش پیگیرشم

اینم تا فهمید دوسش دارم سرد شد همشون همینن محل سگش نده دیگه اشغالا

اینم تا فهمید دوسش دارم سرد شد همشون همینن محل سگش نده دیگه اشغالا

دنیا برعکسه هرچی مغرورتر باشی بیشتر دوست دارن

بهاربود وتوبودی و امید بود وعشق  بهاررفتو و تو رفتی وامید رفت. من ماندمو و عشق.... 
بعداز کات کردنش اومد سمتت یا دلیلشو خاست؟ یانه رفت ک رفت؟ 

اصلا کات نکردیم عوضی دروغ گفت بهم رفت یه کشور دیگه واسه سفر گفت یه ماه دیگه میام بعد هر روز حرف میزدیم و اینا یه دفع گفت اره یه ماه دیگم میمونم و فلان بعد دعوامون شد دیگه کلا حرف نزدیم زنگ زدم بهش گریه میکردم میگفتم چی میخوای بیا تموم کنیم میگه نه تویی که نمیخوای تموم کنی چرا نباید ۱ هفته به من یه پیام بدی، سال نو رو تبریک بگی اصلا ببینی مردم یا نه 

اصلا کات نکردیم عوضی دروغ گفت بهم رفت یه کشور دیگه واسه سفر گفت یه ماه دیگه میام بعد هر روز حرف میزد ...

وای ک چقد درکت میکنم 

بهاربود وتوبودی و امید بود وعشق  بهاررفتو و تو رفتی وامید رفت. من ماندمو و عشق.... 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792