2789
عنوان

دمپختیا بیان😋

566 بازدید | 13 پست

خانما یه دمپخت خوشمزه با گوشت گوسفندی بهم میگین،با دستورش بگین ممنون میشم

اگه شهرتون دمی معروف و خوشمزه ای داره معرفی کنید

سپاس🙏🙏🙏🌹🌹🌹

من شادم،حتی با یک فنجان قهوه و یک برش از کیک شکلاتی من شادم حتی با فنجانهای رنگارنگ آشپزخانه ام                    من شادم با درست کردن غذای مورد علاقه ام و کیک خانگی که بوی آن کل خانه ام را میگیرد........                                          شاد بودن دلیل نمیخواهد و زن یعنی شادی،عشق و یک                          دنیا احساس خوب❤️❤️❤️                          

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دمپخت عدس و هویجم خیلی خوشمزه و مقویه

توی زودپز گوشت و عدس و یه مقدار هویج مکعبی خرد شده رو با پیاز و زرچوبه بذار بپزه

برنجتم جدا بشور و خیس کن

بعد که گوشت و عدس پخت توی یه قابلمه جدا برنج رو با همون آب گوشت و عدس و بقیه مواد با نمک و روغن و یه مقدار سبزی مثل ترخون ریحون شوید تره حالا یا خشک یا تازه خرد شده بریز قاطی آب برنج

اگر سیردوست داری می تونی سیرم بزنی اگر دوست نداری که نزن. بعد بذار قشنگ دم بکشه

طعمش عالیه بسیار هم مقوی، با ترشی خیلی می چسبه 

کنارشم نارنج بذار 

معرکه ست


برای تعجیل در فرج امام زمان(علیه السلام)صلوات     ❤️اللّهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم❤️

 برای سه نفر حداقل ۳۰۰گرم گوشت با دنبه باشه دو و نیم پیمانه برنج ایرانی،۱پیمانه ماش،گوشت و با پیاز سرخ کن بعد آب بریز و نمک و زردچوبه وقتی گوشت نیم پز شد ماش رو بریز و وقتی ماش پخت برنج بریز و شوید خشک یا تازه ،آبش نباید زیاد باشه ولی اگه برنجت خشک بود یکم آب اضافه کن،باقالیپو هویج و گوجه هم سلیقه ایه،اگه خواستی هویج یا گوجه بریزی با پیاز سرخش کن،عالیه نوشچ جون

من چند مدل بلدم اما میبینم خودت رفتی آنلاین نیستی

نت ام قطع شد ببخشید

من شادم،حتی با یک فنجان قهوه و یک برش از کیک شکلاتی من شادم حتی با فنجانهای رنگارنگ آشپزخانه ام                    من شادم با درست کردن غذای مورد علاقه ام و کیک خانگی که بوی آن کل خانه ام را میگیرد........                                          شاد بودن دلیل نمیخواهد و زن یعنی شادی،عشق و یک                          دنیا احساس خوب❤️❤️❤️                          

دوستان مرسی ازتون متاسفانه نت ام پرید و نفهمیدم تاپیکم ثبت شد یا نه

من شادم،حتی با یک فنجان قهوه و یک برش از کیک شکلاتی من شادم حتی با فنجانهای رنگارنگ آشپزخانه ام                    من شادم با درست کردن غذای مورد علاقه ام و کیک خانگی که بوی آن کل خانه ام را میگیرد........                                          شاد بودن دلیل نمیخواهد و زن یعنی شادی،عشق و یک                          دنیا احساس خوب❤️❤️❤️                          
دمپخت عدس و هویجم خیلی خوشمزه و مقویه توی زودپز گوشت و عدس و یه مقدار هویج مکعبی خرد شده رو با پیاز ...

این دمپخت شیرازیه درسته??

من شادم،حتی با یک فنجان قهوه و یک برش از کیک شکلاتی من شادم حتی با فنجانهای رنگارنگ آشپزخانه ام                    من شادم با درست کردن غذای مورد علاقه ام و کیک خانگی که بوی آن کل خانه ام را میگیرد........                                          شاد بودن دلیل نمیخواهد و زن یعنی شادی،عشق و یک                          دنیا احساس خوب❤️❤️❤️                          
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز