اگه یه دختری از رو سادگی با یکی بوده باشه تا ابد از سمت همه ایگنور میشه و (خیلی ببخشید) بهش میگن "خراب"
ولی یه پسر باهر کی و هر رابطه ای که داشته راجع بهش میگن "جوونی کرده " جوونه دیگه " میگردن براش یه دختر ساده و ساکت و آفتاب مهتاب ندیده جور میکنن!!!!!!!!!!!
میدونم هممون واقعا حداقل یه مورد از اینا دیدیم😕
فقط و فقط #دختر ضربه میخوره از این احساسات سمیش😕