nikyy اون موقع خوش گذشت معلومه.الان مطمئنم خوش نمیگذره!حتما یه ناقل توی اون مجموعه پیدا میشه .کادر_درمان_را# #دریابیم برو به پست
saba_sin واسهما بدتر از اینه ... چون جمعیتمون بیشتره ... دادیم با پای خودمون میریم کشتارگاه😧کادر_درمان_را# _شکست_میدهیم 😒 برو به پست