جهت ثبت نام در سمینار  چگونه روابط عاشقانه داشته باشیم؟ کلیک کنید  

نی نی سایت: زندگی موفق زناشویی شاید به نظر کمی سخت و تا حدودی پیچیده به نظر برسد. احساسات رمانتیک، صمیمیت و عشق معمولا به مرور در زندگی زناشویی کم می شوند. درست در این زمان است که بسیاری از زن و شوهرها متقاعد می شوند که به آخر راه رسیده اند.

یادتان باشد که ایجاد و حفظ یک رابطه خوب نیازمند وقت گذاشتن است. برای اینکه رابطه زناشویی موفق و عاشقانه ای داشته باشید، این قضیه باید اولویت حال حاضر و آینده شما باشد.

خبر خوب این است که مهارتهای ضروری برای زندگی زناشویی، آموختنی هستند. وقتی یاد گرفتید زندگی رضایت بخش زناشویی چه مهارتهایی می خواهد، می توانید مهارتهای ایجاد رابطه مثبت و دلنشین را در خود ایجاد کنید.

اما باید در نظر داشته باشید که تغییر معمولا زمان می برد و با خود شما شروع می شود. اولین مرحله ایجاد تغییر این است که خودتان را به تغییر کردن متعهد سازید. پذیرش نقش خود و متعهد شدن به شما کمک خواهد کرد تا به سمت یک زندگی مشترک رضایت بخش حرکت کنید.

کلینیک مشاوره نی نی سایت در چهارشنبه های نی نی سایتی خود با موضوع: چگونه روابط عاشقانه داشته باشیم؟ میزبان دکتر رحیم کسایی است.

دکتر کسایی با استفاده از اصول و روشهای ACT (درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد) که یکی از جدیدترین و کاربردی ترین رویکردهای روانشناسی نوین است قصد دارد تا به ما بیاموزد چطور در روابط از رضایت بالاتری برخوردار شویم و زندگی همراه با شادی و عشق را در کنار یار خود تجربه کنیم.

درباره دکتر رحیم کسایی، دکتری حرفه ای مشاوره:

عضو هیات علمی گروه مشاوره دانشگاه خوارزمی تهران
دارنده پروانه رسمی مشاوره و روان درمانی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران
عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران
عضو انجمن روانشناسان ایران
موسس مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره تعادل با هدف رشد و ارتقا زندگی افراد

سخنران: دکتر رحیم کسایی، دکتری حرفه ای مشاوره

تاریخ: چهارشنبه 21 شهریور 97

 ساعت: 11 الی 12:30


مکان:  فرهنگسرای ابن سینا، شهرک قدس، خیابان ایران زمین شمالی، جنب شهر کتاب ابن سینا

  جهت ثبت نام در این سمینار کلیک کنید