2794
با سلام، به علت سن كم شيرخوار شما، درصورت تب يا سرفه، حتما به صورت حضوری جهت درمان به متخصص اطفال مراجعه فرمایید.
1398/03/20
با سلام خدمت شما والد گرامی لطفا در اسرع وقت به یک فوق تخصص مغز و اعصاب کودک مراجعه کنید. با احترام
1398/03/20
باسلام.. جهت تشخیص واقدام درمانی مناسب معاینه لازم هست.
1398/03/24
با سلام، تا دو هفته بعد از واكسن امكان دارد علايم مربوط به تزريق واكسن باشد. مكيدن طولانی شير باعث استفراغ و ريفلاكس شير می شود.
1398/03/19
سلام در ایام و ساعات گرم پس از شیر خوردن دادن حدود کمی آبی که گفتید خوبست
1398/04/08
سلام. نفخ یا کولیک شیرخواران تا ۴ ماهگی طبیعیه. باد گلو رو بعد از هربار شیرخوردنش بگیرید.
1398/04/08
سلام رشد اعداد قابل قبول است پزشک متخصص کودکانش کافیست و خوب. عملکرهایی چون گفتار (گفتن حداقل ۱۰ کلمه واضح) و حرکت(راه رفتن مستقل) هم باید داشته باشد.
1398/04/08
با سلام و عرض ادب باید توسط پزشک از نزدیک معاینه شود.
1398/03/22
سلام این فعالیتی خوب برای این سن است و اصلا نگران نباشید. هم باعث آرامش و بلوغ عصبی اش میشود و هم نشانه خوب از هماهنگیهای حسی حرکتی در زیر ۶ ماه است.
1398/04/08
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سوال کمی نامفهوم است. این شربت برای ریفلاکس کودکان تجویز می شود.بسته بندی شربت کاملا مشخص است.
1398/03/22