2794
البته که راه جبران هست،علت تنها معلم نمیتونه دلیل محکمی برای افت شما باشد قطعا در درون شما و شرایط چیز دیگریست به یک برنامه‌ریزی دقیق و ماهرانه نیاز دارید از یک کارشناس کمک بگیرید ...
1404/08/05
دختر گلم اینقدر زود خودتو دست کم گرفتی؟ اونقدر این رشته رو دوست داری نمیتونی هیجاناتتو کنترل کنی.. توی این سن خیلی از واکنش ها و حس ها طبیعی هست مگه چقدر سن داری همش 16 تا بهار رو...
1403/07/05