2794

پاسخ های مشاورین و متخصصین

سلام بهتر بود حداقل 6 سیکل را عنوان میکردید و برای منظم شدن سیکل خا اقدام کنین . در سیکل 39 روزه از روز 23 شروع کنین .
1393/02/03
ذکر نکردین روش سقطتون چی بوده ولی باید اقدام تخصصی کنین چون به صورت طبیعی امکان بارداری برای شما نیست . بسته بودن لوله ها معمولا به دلیل چسبندگی به دلایل متفاوت اتفاق میفتد که یکی...
1393/02/03
سلام سریعا جهت روشهای کمک باروری اقدام کنید . هرچه زمان بگذرد ممکن است احتمال بارداری کمتر شود . انتظار جایز نیست .
1393/02/03
خانمی مشکلات ژنتیکی فقط مربوط به همسران فامیل نیست . در اولین فرصت مشاوره ژنتیک انجام بدین
1393/02/03
سلام مرسی عزیز دلم ذکر نکردین منظورتون از ، بعد بارداری زایمان ، که عامل استرس شماست چیست ! حتما مشاوره قبل از بارداری داشته باشین تا قبل از مثبت شدن تستتون وزنتون به حد ایده آل ...
1393/02/03
سلام تشکر عزیزم تا زیر یکسال اقدام و باردار نشدن ، ناباروری حساب نمیشود ولی با توجه به سنتون بعد از 6 ماه بهتر است بررسی ها رو شروع کنین .
1393/02/03
سلام عزیزم احتمال عفونت و جسم خارجی هست حتما باید جهت معاینه به پزشک مراجعه کنیین
1393/02/03
تا قبل از یایسه شدن زن قدرت باروری را دارد ولی صلاح بودن آن کاملا بر اساس شرایط فردی باید تصمیم گیری شود .
1393/02/03
سلام عزیزم منظورتون از بد شکل شدن و تغییر ظاهر رو متوجه نشدم ، حتما باید مشاوره سکسولوژی و معاینه داشته باشین و تغییری که گفتین علت یابی بشه تا بشه نوع درمان را انتخاب کرد .
1393/02/03