چت کردن همسر در فضای مجازی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 134 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام. من پارسال متوجه شدم که همسرم در اینستاگرام با دختری چت میکنه.ازش عکس خواسته بود یواشکی باهاش چت میکرد. من فهمیدم و کلی ناراحتی پیش اومد و خلاصه کلی گریه کرد و خودشو زد و گفت به من اعتماد کن و بخدا من دوستت دارم و ...من بخشیدمش.همسرم از هیچی برای من دریغ نمیکنه.هیچ گونه کمبود عاطفی مالی و ..نمیزاره داشته باشم باهامم مهربونه منتها بعد از اون قضیه دو هفته پیش فهمیدم بازم چت میکنه و بهش گفتم و به خودش کلی فحش داد و گفت من نمیتونم با خودم کنار بیام و بهم فرصت بده از خودم متنفر شدم و اینا یه نامه نوشته بود که بهش فرصت بدم. البته وقتی من قهر میکنم و جامو عوض میکنم میشنوم که خودشو میزنه از اینکه منو ناراحت میکنه.بعد گریه کردم کلی و بخشیدمش باز..گفتم لابد گذاشته کنار دیگه..دیدم نه بازم داره چت میکنه..نمیدونم مشکلش چیه؟ خودش میگه من خودمم نمیدونم به من میگف تو زیبا و همه چی تمومی نمیدونم چه مرگمه..الان من نمیدونم چیکار کنم واقعا خیلی دوستش دارم اونم واقعا منو دوست داره نمیدونم چرا اینکارو میکنه؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۸ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام خانم عزیز
متاسفم که چنین مشکلی پیش آمده ، در عین حال خوشحالم که در کل رابطه ی خوبی دارید و همسرتان حداقل رفتار خودش را می پذیرد.
در چنین مواردی که تکرار شده به همسرتان می توانید مشابه چنین چیزی بگویید:
این قضیه به من احساس خیلی بدی می دهد، احساس این که انگار اشتباه دارم اعتماد می کنم و یا انگار رابطه مان تا حدی که من فکر می کردم خوب نیست، یا هر چه که خودتان فکر می کنید.
به ایشان بگویید که فکر نکن که رنج چنین چیزی برای من به آسانی پاک می شود، اگر چنین چیزی برای تو سرگرمی است برای من یک رنج بزرگ و یک زخم به پیکر رابطه مان است و من چنین رفتاری را نمی پذیرم.
من بار اول با همه ی سختی خواستم که به تو فرصت بدهم اما تو متاسفانه این فرصت را خراب کردی و این بی اعتمادی من را بیشتر می کند. اگر فرصت دوباره می خواهی لازم است که اعتماد سازی کنی، مثل این که یا رمز گوشیت را برداری، من هر زمان که خواستم بتوانم گوشی تو را چک کنم و تو هم همین حق را در باره ی گوشی من داری، یا اصلا فلان برنامه را پاک کن تا  فلان مدت حداقل یا هر روش دیگری ..
​​​​​در ضمن از ایشان بخواهید که اگر مشکلی در رابطه دارد بدون رودربایستی بگوید قبل از این که دیر شود
مدبرانه سر حق خودتان بایستید تا ماجرا تمام شود و دیگر هم تکرار نشود.
موفق باشید

تجربه شما

login captcha

سلام منم همین مشکلو دارم