رعایت نکردن حجاب از سمت همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 149 بازدید

با عرض سلام

من یک مرد هستم و عذر میخوام تو این سایت عضو شدم

من ۳۲ سالمه و خانمم ۲۶ و ۶ ساله که ازدواج کردیم هم خانواده من و هم همسرم مذهبی هستند من موقع خواستگاری هم حجاب و پوشش با چادر را مطرح کردم هم نماز

که ایشون هم موافقت کردم اما ۲ سال بعد از ازدواج نماز که نمیخونند هیچ چادر را گذاشتند کنار و حجابشون هم جالب نیست البته مشکل بچه دار شدن هم داریم که مشکل از خانمم هست و تحت درمان هستیم و فکر میکنم بخاطر بچه از دین دور شده

پیشنهاد شما چیه؟

ممنون میشم

اطلاعات تکمیلی

سن ۳۲ جنسیت مرد شغل کارمند وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور مذهبی

سلام
به این سایت خوش آمدید. موفق باشید.
ابتدا باید هر مشکلی را ریشه‌یابی کرد. شما گفتید طبق تصورتان، ایشان به‌خاطر اینکه هنوز فرزند ندارند از دین دور شده‌اند. با ایشان صحبت کنید و ببینید مشکل از کجاست. بگویید ناامید نشود. و بگویید چه فرزند بیاورد، چه نیاورد برای شما عزیز است. 
به ایشان بگویید با نماز نخواندن و کنار گذاشتنِ حجاب هیچ مشکلی حل نمی‌شود. فقط آخرت خود را به خطر می‌اندازد ضمن اینکه فرزند آنقدر ارزش ندارد که به خاطرش، دین خود را رها کند. 
همچنین رفتار خود و خانواده‌هایتان را بررسی کنید. شاید رفتارِ اشتباهی از کسی سرزده و باعث این مشکل شده. شاید دوستانِ جدیدی پیدا کرده که او را به این راه خوانده‌اند و ده‌ها شایدِ دیگر.
به‌نظرم باید ببینید ریشهٔ مشکل کجاست. الآن بنده باتوجه به اینکه گفتید به‌خاطر بچه، اینطور شده، پاسخ کوتاهی دادم. اما باید مفصل به این موضوع پرداخت. 
بهتر است دو نفری باهم نزد یک مشاور عالی و باتجربه و متدین بروید‌. 
​​​​​​در کنار اینها توسل به امام زمان و دعا فراموش نشود. ان‌شاءالله به زودی به نتیجهٔ خوبی برسید. 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha