سلام. من از آبان از طریق نت آشنا شدم با ایشون قزوین زندگی میکنن واسه دیدن هم هزار تا اتفاق افتاد که تونستیم بهمن همدیگرو ببینیم. هدفمون از اول ازدواج بوده. ایشون در این سه ماه اصلا عاطفی حرف نمیزدن و حرفای جنسی نمیزدن. و میگفتن اول باید همو ببینیم بعد. و بهمن ماه دیدیم همو و همه چی خوب بود و ایشون ابراز علاقه میکردن. قرار شد اسفند باز همو ببینیم که کرونا اومد. روزانه حداقل شش ساعت تصویری و تلفنی حرف میزنیم. سه روز حرفای جنسی زدن و من گفتم که همه اینها بمونه برای بعد ازدواج. اما دلم میخواد دستشو بگیرم بغلش کنم و ببوسمش. اما چیزهای دیگه نه. ایشون حس میکنم بهش برخورده و گفتن پس تا ازدواج نکنیم دستمون نباید بهم بخوره اگر اون بده بوس هم بده فرقی نداره. دو روزه با هم مثل قبل صحبت میکنیم اما دیگ بهم عزیزم نمیگه حرفای احساسی نمیزنه. نمیدونم باید چیکار کنم. میترسم با این وضع کرونا و ندیدنش ازم دور شه. آیا کارم درست بوده ؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۵ جنسیت زن شغل حسابدار وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست گرامی
شما برای خودتون قواعدی دارید و تصمیم دارید تا بعد ازدواج وارد رابطه جسمی و جنسی نشوید و در این مورد هم با فرد مقابلتون صحبت کردید و ایشون به نظر میرسه خیلی این قواعد به ذائقه شون خوشایند نبوده
اینمشکل شما نیست بلکه ایشون تصمیم می گیرند که آیا می تونن با این شرایط  کنارشما  بمونن یا نه
 قرار نیست شما برای ترس از دست دادن ایشون پا بر روی ارزشهای خودتون بگذارید 
اگر قرار بود فقط این نزدیکی فیزیکی رابطه رو پایدار نگه داره پس چگونه هست که افرادی که این رابطه رو دارن هم دچار مشکلاتی هستند؟
عزیز دلم دررابطه بایدکشش جسمی و جنسی وجود داشته باشه و این تمایل هم لازمه رابطه هست
اما فرد مقابل هم باید بدونه برای بدست اوردن این رابطه باید تا ازدواج صبوری کنه و به خواسته شما احترام بگذاره 
کار شما درست بوده و نگران نباشید اگر ایشون دنبال تعهد و ازدواج باشن به خواسته شما احترام خواهند گذاشت
 

 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha