2723

چطور باید با نامزدم برخورد کنم؟

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 145 بازدید 2 تبادل تجربه

سلام. من یه دختر نوجوان هستم که ۷ماهه نامزد کردم.نامزدم هفت سال از من بزرگتره و دانشجو هستش ایشون بایه خانومی چهار سال در ارتباط بوده به قصد ازدواج و اینکه هر دو خانواده مخالفت کردند و نشد حالا من نمیدونم برخوردم با ایشون چجور باشه و یا روحیه خودمو چجور حفظ کنم تو ابراز ناراحتیم به ایشون بسیار ضعیفم و نمیتونم ناراحتیمو بیان کنم و اینکه اگه ازدستم ناراحت بشه توانایی اینکه از دلش دربیارم رو ندارم و تازگیا بهم گفته که احساس میکنم دوستم نداری در واقع من بخاطر بعضی رفتاراش سرد شدم ولی همیشه در ظاهر باهاشون خیلی خوب و صمیمی برخورد کردم و بازم سردرگمم که چه کاری باید انجام میدادم و نکردم که ایشون اینطورحسی بهش دست داده خیلی ناراحتم امیدوارم چاره ای برای مشکلاتم باشه ممنون از اینکه وقت میزارید خداقوت؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۱۸ جنسیت زن شغل دانش اموز وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزيز 
چند وقت بعد از اتمام رابطشون با اون خانوم با شما اشنا شدند و ايا اين مدتي صحبت يا مروري از گذشته بوده كه باعث ناراحتي يا دلسرديتون بشه .
اينكه شما از رفتاري ناراحت شديد بهتره عنوان كنيد با توجه به اينكه شما ظاهر سازي كرديد و سعي كرده ايد نشان ندهيد گويا موفق نبوديد و ايشون متوجه تغييرات و سردي شما شده اند نيازي به سردرگمي نيست وقتي ميتوان با حرف زدن مسائل را حل كرد .
لازمه ببيني رابطتون و نامزدتون چقدر براتون باارزشه 
و به خودتون زمان بديد و هر چيزي كه باعث ناراحتيتون شده را يادداشت كنيد و سعي كنيد به دنبال جواب و علت ان باشيد .
كتاب ٥زبان عشق ميتونه بهتون كمك كنه .

تجربه شما

login captcha

خسته نباشید

سلام خسته نباشید خانوم دکتر عزیز ممنون از اینکه پاسخ دادید بسیار متشکرم نامزد من وقتی که هنوز کاملا ارتباطش با اون خانوم قطع نشده بود بامن نامزد کردند و حتی صبح روزی که به خواستگاری من اومدن با اون خانوم تلفنی صحبت کردند