همسرم درخواست رابطه جنسی ندارد

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 571 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام، چهار ساله ازدواج کردم و در این چهار سال شوهرم فقط دو بار برای رابطه پیشقدم شده،یه بار شب عروسی و یه بار فردای اولین باری که شیفت شب بود،در رابطه هم فقط به اصل کار میپردازه و اهل معاشقه نیست،الانم نزدیک یه ساله رابطه نداریم، من خیلی گرم و فعال بودم در طول رابطه،دیگه از اینکه باهاش رابطه داشته باشم بدم میاد و حالت تهوع بهم دست میده وقتی بهش فکر میکنم،دوتا بچه دارم و نمیدونم باید چیکار کنم؟

اطلاعات تکمیلی

سن 31 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و زوج درمانی

سلام 
وقت بخیر
برقراری رابطه زناشویی رضایت بخش، مطمئنا یکی از روش های موثر برای افزایش عشق و راه یافتن به قلب همسر است. اما یکی از دغدغه های افراد متاهل به خصوص خانم های جوان، این است که برای برقراری رابطه جنسی چه کسی بهتر است ابتدا پیش قدم شود؟
در برخی از جوامع یا خانواده ها به طور کلی نشان دادن عشق یا تمایل جنسی از سوی دختر تقبیح میشود. دختر از زمان کودکی با این تفکر پرورش پیدا میکند که داشتن این نیاز طبیعی برای او گناه محسوب میشود. به طوری یاد میگیرد برای اثبات نجابت و پاکی خود، تمایلات جنسیش را انکار کند. چنین دخترانی پس از ازدواج نیز این تفکر را به صورت ناخوداگاه به رابطه زناشویی وارد میکنند و از شروع رابطه جنسی و مطرح کردن درخواست رابطه شرم دارد.
در ضمن اگر بی علاقه بودن به برقراری رابطه جنسی با همسر دراز مدت شده  باشد، ممکن است دلایل جدی تری داشته باشید. 
اگر زن همیشه شروع کننده رابطه باشد نیز درست نیست. زیرا همیشه در دسترس بودن او، از اشتیاق و تمایل مرد به برقراری رابطه جنسی با او میکاهد و ممکن است جذابیت خود را از دست بدهد.
برای رضایت بیشتر از رابطه زناشویی، توصیه میشود با همسرتان مستقیم و بی پرده صحبت کنید و به او بگویید باید برای حفظ عشقمان ،تعادل و تنوع را در پیش قدم شدن برای رابطه جنسی رعایت کند. یعنی اجازه دهید هربار یک نفر رابطه شروع کند. به او بگویید  هر انسان سالم  دارای تمایلات جنسی هست. لازم نیست از آن خجالت بکشد یا انکارش کند. به جای نادیده گرفتن تمایلات جنسی سعی کند، از آن برای مجذوب کردن همسر و افزایش عشق در زندگی زناشوییتان کمک بگیرید.
البته به عنوان یک مشاور ، باید عرض کنم: زنان با یک رابطه جنسی عالی می توانند روح مرد را تسخیر کنند و آن زن در اتاق خواب آنچنان احساساتی از خود بروز داده که مرد را در تسلط خود درآورد.

تجربه شما

login captcha

خیلی بده از اینکه حال تهوع میگیری ازش، البته مقصرش خودشه، رابطه بدون معاشقه زجر آور ترین چیز برا زنه