خیانت مکرر شوهر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 296 بازدید 1 تبادل تجربه

 سلام. شوهرم از دوران عقد با خانم ها تماس تلفنی داره و بیرون میره خودش میگه رابطه جنسی نداره باهاشون

من شدیدا افسرده و عصبی شدم 

یه پسر دوساله دارم که بیمار بوده و الان باید تحت مراقبت باشه ۹ ساله ازدواج کردم 

چندین بار مشاوره رفتم ولی اون نمیاد 

به نظرتون چکار کنم 

رو ارتباط خیلی حساسم از اول هم بهش گفته بودم؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۳۴ جنسیت زن شغل بی کار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و زوج درمانی

سلام وقت بخیر

دلایلی که همسرتان به شما خیانت کرده همیشه آشکار نیست و ممکن است احساس کنید سرزنش کردن خودتان امری طبیعی است اما باید بدانید که هر کاری که انجام دهید هرگز نباید باعث شود همسرتان به شما خیانت کند و شما هرگز نباید خود را بخاطر اشتباهات همسرتان مقصر بدانید.
پروفایل های او را چک نکنید و برای دیدارش اصرار نکنید. ممکن است فکر کنید که دانستن همه چیز در مورد این موضوع می تواند به شما کمک کند. کشف کنید چه چیزی در رابطه شما اشتباه بوده است اما واقعیت این است که این کارچک کردن و دعوا بر سر این موضوع هیچ کمکی به شما نمی کند و ممکن است شما را افسرده تر کند. 

وقتی زوجی برای جبران گذشته به نیازهای یکدیگر بیشتر توجه می‌کنند، تازه متوجه نکاتی درباره همسرشان می‌شوند که از آن بی‌خبر بودند؛ دقت کنید که خیانت عین اعتیاد می‌ماند اگر به دنبال این هستید که همسرتان هیچ وقت به زن های دیگر فکر نکند انتظار بی‌جایی است، زیرا بنظر می رسد همسر شما اختلال شخصیت دارد

 اگر انتظارتان این است که اعتماد بین‌تان عین روز اول شود، انتظار بی‌جایی دارید؛ دیوار اعتماد شما ناگهان و آسیب‌زا فروریخته که ساخت مجدد آن بسیار زمان بر و با تکرار شفافیت و صداقت در طول زمان امکان پذیر است.
همچنین احساسات‌تان را نباید فورا با همسرتان در میان بگذارید. وقتی شما این راز را می‌فهمید و آن را با همسرتان مطرح می‌کنید او نمی‌تواند به حرف‌های‌تان گوش بدهد یا همراهی‌تان کند. مطرح کردن احساسات منفی‌تان با شدت و فشاری که تحمل می‌کنید باعث واکنش‌های دفاعی در همسرتان می‌شود.
با آرامش و قاطعیت به او بگویید از این رفتارهای غیر اخلاقی او بستوه آمده ایدو غیرتتان اجازه نمی دهد رفتارهای او را تحمل نمایید.
ممکن است همسرتان بخاطر ترس از دست دادن شما بخودش بیاید ..هر چند که بنظر میاید اینطور نباشد زیرا او حیای موجود در رابطه زناشویی را از دست داده است.
اجبار کنید و به او تفهیم کنید رفتارهایش اختلال محسوب می شود و اگر برای اصلاح شخصیتش پیش درمانگر نیاید از او جدا خواهید شد.
در ضمن بسیار مراقب باشید که دوباره باردار نشوید.

تجربه شما

login captcha

ممنون از پاسختون

اصرارم برای مراجعه به درمانگر بی فایده بوده

ترسی از جدایی نداره و هر وقت بحث میشه میگه چون حق طلاق دارم میگه برو جدا شو

منم به خاطر بچه چیزی نمیگم

خیلی عصبی و پرخاشگر شدم

حافظه خیلی خاص و قوی داشتم و تا اتمام فوق لیسانس رتبه برتر بودم اما فوق العاده کم حافظه شدم و اصلا تمرکز ندارم که هیچ مطالعه ای داشته باشم

امیدوارم خدا کمک کنه چون نه پدر و مادر حامی من هستن نه پشتوانه مالی و کار دارم که اقدام به طلاق کنم