خیانت پدر و بی اعتمادی من

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 95 بازدید

سلام. متاسفانه من خیانت پدرمو دیدم پیاماشونو خوندم . سعی کردم فراموشش کنم و بگم به من ربطی نداره اما یه بار در حال تماس تصویری رسیدم ولی خودمو زدم به اون راه . هربار که گوشی دستشونه یادم میاد دارم خرد میشم . تو همه زندگیم اختلال ایجاد شده .به کسی نمیتونم بگم و حس میکنم اگه کاری هم نکنم و خانوادمون بهم بریزه تقصیر منه . بعد از اون از یه رابطه هم اومدم بیرون و حالا به کسی نمی تونم اعتماد کنم چون متاسفانه خیلی از خیانت بقیه میشنوم. باید چیکار کنم خیلی دارم زجر میکشم . چند سال از این موضوع گذشته اما برای من عادی نمیشه؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۱ جنسیت زن شغل دانشجو وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام عزیزم، برای آسیبی که به اعتماد شما وارد شده لازمه روان درمانی دریافت کنید و بدونید این طبیعیه که با  فرو ریختن تصور جایگاه پدر نزد شما، که  مرد امن زندگیتون بوده و حالا از نظر شما ناامن شده شما دچارخطای تعمیم بشید و حالا به همه مردان بی اعتماد بشید لازمه شناختها و باورهاتون به چالش کشیده بشه و از ابتدا پایه ریزی بشه  و در مورد پدرتون هم این موضوع به رابطه مادر و پدرتون برمیگرده و به شما مربوط نیست یعنی مسولیتی برای ترمیم رابطه یا برهم زدنش متوجه شما نیست اگرچه ممکنه دیگران سرزنشها و حرفهایی به شما بزنند اما شما باید بتونید از خودتون به واسطه جدی تلقی نکردن و اجازه نفوذ و عدم ادامه صحبتها... محافظت کنید .و در نهایت این انتخاب شماست که بخواهید این موضوع رو با پدرتون یا مادرتون درمیون بگذارید یا خیر یا به چه شیوه ای ...
بستگی به مدل خانواده و میزان پختگی و بلوغ روانی اعضای خانوادتون داره که تا با شما صحبت نکنم نمیتونم در اون مورد بهتون نظری بدم.
 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha