تردید در انتخاب شریک زندگی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 38 بازدید

سلام. من یه دختر 22 ساله هستم یه خواستگار دارم که 32 سالشه همه خانواده تاییدش میکنن ولی من تا دیدمش ازش خوشم نيامد. حالا از یه طرف موندم اگه جواب رد بدم پشیمون بشم از یه طرف دیگه با خودم میگم اگه بمونم چند سال دیگه با کسی ازدواج کنم که دوستش داشته باشم. احساس میکنم اون دیگه تو سنیه که پخته شده و من افکارم با اون فرق داره. تو رو خدا کمکم کنید ماشین داره خونه داره سوادشم دیپلمه شغلش آزاده؟ 

اطلاعات تکمیلی

سن 22 جنسیت زن شغل دانشجو وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام همراه عزيز✋🏻
ممنون از اينكه مارا انتخاب كرديد
ازدواج از مهمترين تصميمات در زندگي است .اين ترديد امري طبيعي است و نشان دهنده اين است كه شما براي شناخت و اطمينان به فرد مقابل نيازمند زمان و شناخت بيشتري هستيد .وقتي نسبت به يك نفر شك و ترديد داريم لازم است با شناخت و زمان و پرس و جو بيشتر بر ترديدها غلبه كنيم . مهمترین قدم در انتخاب همسر و ازدواج موفق، رسیدن به خودآگاهی وطی کردن مراحل خودشناسی است.شما سعی كنيد قبل از هر انتخابی، نقاط ضعف و قوت خود را به طور کامل بشناسید، هدف و ارزشهای زندگی تان را مشخص کنید وبا شناسایی ملاک هایتان بهترین تصمیم را بگیرید .  فردی میتواند  بهتر برای ازدواج آماده باشد که مراحل پنجگانه بلوغ رشد جسمانی، عقلانی، اجتماعی،اخلاقی، عاطفی و روانی  را گذرانده باشد. البته نمیتوان این موضوع را نادیده گرفت که هیچ انسانی کامل نیست و باید فردی را انتخاب کنید که تا حد ممکن به ایده الهايتان نزدیك باشد  و هيچ صددرصدي وجود ندارد، شما بايد ملاكهاي انتخاب همسر را به خوبي بشناسيد،به خودتان و طرف مقابل فرصت دهيد وشرايط رو بررسي كنيد.
علايق و سلايق تان  چيست ؟
باورها و اعتقادخودتان را بهتر بشناسيد؟
به اهداف زندگي تان توجه كنيد ؟
معيارها و ملاكهاي ازدواج را بشناسيد؟
 پیشنهاد میکنم حتما از مشاور حضوری كمك بگيريد تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و حتما از ايشون بخواهيد كه با شما به جلسه مشاوره پيش ازدواج بيايند  

                          شاد و موفق باشيد 🌷🙏🏻

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha