2723

همسرم کارهای شخصیش را انجام نمیدهد

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 84 بازدید

سلام .

شوهرم کارهای شخصیش را انجام نمیدهد. مثلا لباسهایش در جا لباسی آویزان نمیکند یا رختخوابش را مرتب نمیکند. با حالت دستوری میخواد برایش انجام دهم و گرنه توهین میکند ( البته در کل خوش اخلاق است و کینه ای نیست). چه کنم. هر چند مادرش باید....

( نزدیک دو سال است ازدواج کردیم و یه پسر ۷ ماهه دارم) متشکرم؟

اطلاعات تکمیلی

سن 33 جنسیت زن شغل خانه دار
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام خانم عزیز
مسیله ی رعایت نظم یکی از مشکلات متداول بین زوجین است که عموماً خانم ها از بی نظمی آقایان ناراضی هستند و بعد از مدتی این به یکی از موضوعات کشمکش و حتی  لجبازی زوجین تبدیل می شود. اگر موضوع چندان مهم نیست و یا شما می دانید که وسواس دارید، شما لازم است تحمل بیشتری به خرج دهید. اگر بی نظمی ایشان شدید است ، به ایشان در فضایی مسالمت آمیز، با مدلی که به شما توضیح می دهم بازخورد دهید، مثلاً:
وقتی جوراباتو می ندازی فلان جا، احساس می کنم اهمیتی به خستگی من نمی دی
وقتی با وجودی که بهت گفتم برام مهمه، بشقاب بذاری زیر دستت ، نمی ذاری، احساس می کنم حرفم برات مهم نیست، یا فکر نمی کنی من چقدر وقت گذاشتم برای نظافت این خونه و ...
از وارد شدن به بحث هایی مثل این چیزا رو باید تو خونتون یاد می گرفتی یا مادرت یادت می داد یا من خدمتکارت نیستم خودداری کنید.
در کل هم بدانید این موضوع جزو مواردی است که از یک حد بیشتر چندان ارزش بهم زدن رابطه ی خوب بینمان را ندارد، مخصوصاً که می گویید همسرتان خوشبختانه بد اخلاق نیستند. خیلی چیزها تغییر نمی کنند و تحمل کردنی هستند.
موفق باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha