2723

ناامید بودن در زندگی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 66 بازدید

سلام. من ۱۹سالمه ۴ ساله ازدواج کردم دیگه از زندگی کردن خسته شدم هرچی از خدا میخوام  نمیده بهش التماس میکنم گریه میکنم توبه میکنم اما بی فایده تازه داشته هامم ازم میگیره..میگن شاید صلاح اینه ..یعنی صلاح اینه که من در زندگی بی عشق باشم یا همسرم اعتیاد پیدا کنه یا نازایی داشته باشم ؟؟حسرت خیلی چیزارو دارم با این سنم هیچ اشتیاقی برای ادامه زندگی ندارم....از وجود خدا هم ناامید شدم.. هر چی نماز دعا قرآن و چند نوع ختم برداشتم اما یه نگاهی بهم ننداخت. دلم خیلی شکسته چرا خدا کمکم نمیکنه مگه توانایی اینو نداره حداقل یک گوشه زندگیم رو درست کنه؟؟ یا شاید التماس کردن بهشو دوست داره؟؟؟

اطلاعات تکمیلی

جنسیت زن
پاسخ مشاور

مشاور مذهبی

سلام
شما در زندگی اول راهید و خیلی زود انتظار دارید نتیجه‌ی کارهایتان را ببینید و زود مأیوس شدید. هرچند حتی اگر صدساله هم بودید، نباید ناامید می‌شدید. ناامیدی از درگاه خداوند کار شیطان است. 
اینکه به شما می‌گویند شاید به صلاحت نیست، چه چیزی به صلاح نیست؟ زندگیِ خوب داشتن، به صلاح همه‌ی ماست و خداوند بهترین زندگی را برای ما می‌خواهد. اما خدا ما را مانند ربات خلق نکرده که فقط با دعا کردن به خواسته‌هایمان برسیم. به ما عقل داده، تواناییِ جسمی و روحی داده تا با تلاش خودمان خیلی چیزها را به‌دست بیاوریم. دعا، بخشی از تلاش انسان است نه همه‌ی آن. آیا شما جز دعا تلاش دیگری هم کرده‌اید؟ خودتان باید برای نجات خود، تلاش کنید و دعا کنید. از خداوند کمک بخواهید. خداوند در قرآن می‌فرماید: خدا سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد تا آنان خودشان تغییر دهند. یعنی از تو حرکت، از خدا برکت.
شما برای مشکلاتِ زندگیتان حتماً باید به یک مشاور دلسوز و آگاه مراجعه کنید. هر مشکلی راه حلی دارد. اعتیاد چیزی نیست که به این زودی و سادگی درمان شود، اما بی‌درمان هم نیست. بقیه مشکلات هم همینطور. برای به‌دست آوردن زندگی سالم باید تلاش کنید. 
موفق باشید. توسل هم در کنار دعا داشته باشید.  

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha