درد در رابطه جنسی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 1903 بازدید

سلام. الان دوران عقد هستیم. یه مشکلی دارم با همسرم اونم اینکه همسر من به شدت به فرم باسنم علاقه داره و وقتی راه میرم از پشت منو میبینه و تحریک‌ میشه.سعی میکنم لباسی بپوشم که کمتر توجهش جلب بشه اما فایده نداره  و به همین علت علاقه داره که نزدیکی از پشت باهام بکنه.  اما من واقعا درد میکشم و گریه میکنم. روم نمیشه پسش بزنم. البته اونم میبینه من درد دارم دیگه ادامه نمیده و محبت و نوازش میکنه . میترسم پسش بزنم ازم زده شه. و سرد شه. از طرفی هم واژینیسموس دارم. و اینم یه مشکل دیگه ای در رابطه زناشوییمونه. نمیدونم دقیق راه درست چیه .

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۵ جنسیت زن شغل دانشجو وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور زناشویی و سلامت جنسی

با سلام

۱- در گام اول بهتر است که از برچسب زدن به خودتان پرهیز کنید. وقتی هنوز دخول واژینال ندارید، از کجا می دانید که واژینیسموس دارید؟ 
۲- اگر در عقد رسمی هم هستید باید در وحله اول از خودتان بپرسید که برای چی دخول کامل واژینال ندارید که به ناچار رابطه مقعدی دارید؟ 
۳- حتی اگر همسر شما از فرم و برجستگی باسن شما خوشش بیاید، در صورت داشتن رابطه واژینال می توانید پوزیشنهایی بگیرید که همسر شما در پشت شما قرار بگیرد اما دخول واژینال داشته باشید‌. به این ترتیب هم ایشان با لمس و دیدن فرم باسن شما لذت می برند و هم شما لذت واژینال می برید.
۴- اگر واقعا از دخول واژینال وحشت دارید و علایمی مانند واژینیسموس نشان می دهید، بهتر است اول آن را حل کنید. طبیعی است که وقتی همسر شما (با توجه به علاقمندی زیاد به فرم باسن شما) امکان دخول واژینال نداشته باشد، به ناچار (گاها با فرصت طلبی) اصرار به برقراری رابطه مقعدی می کند. 
۵- شما زمانی می توانید ایشان را از بردن یک لذت جنسی محروم کنید که لذت جایگزین داشته باشید. بنابراین توصیه می کنم بر روی مشکل دخول واژنی خود تمرکز کنید و آن را برطرف کنید. 
۶- شما هم در نظر داشته باشید که رابطه مقعدی ، یکی از روابط جنسی شایع بین زوجین هست. اما نباید جایگزین رابطه واژنی شود. لذا با رعایت موارد زیر، شما هم می توانید لذت این نوع رابطه را تجربه کنید: 
- این نوع رابطه باید در فواصل دراز مدت ، مثلا ماهی یا دو ماهی یکبار انجام شود، نه زود به زود. 
- زمان دخول مقعدی باید کوتاه باشد، مثلا ۵ دقیقه نه طولانی.
- برای لذت بردن از یک رابطه مقعدی باید روانا و ذهنا شما بخواهید که این رابطه را داشته باشید و آمادگی روانی داشته باشید. 
- برای  لذت بردن از یک رابطه مقعدی باید به شدت به لحاظ جنسی تحریک شده باشید. 
- برای لذت بردن از یک رابطه مقعدی باید به لحاظ جسمانی آماده شده باشید و اسفنکتر مقعد شما به آرامی باز شود و از دخول ناگهانی، خشن و سادیستک خودداری شود. 
- بهتر است در پوزیشنهایی قرار بگیرید ، مثلا به پهلو خوابیده، و خود شما دخول رو انجام دهید‌. اینطوری شما هستید که تا هر اندازه و با هر فشاری که دوست داشته باشید می توانید دخول را انجام دهید. 
- همسر شما اگر رابطه جنسی مقعدی را به رابطه جتسی واژنی ترجیح می دهند، دچار مشکل جدی در روابط جنسی هستند و می بایست تحت درمان قرار بگیرند.

موفق باشید 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha