سلام من دختری ۳۲ ساله هستم و راجع به ازدواج سوال داشتم.

۷ سال با پسر داییم در رابطه عاشقانه هستیم. همدیگرو واقعا دوست داریم از نظر خانوادگی هم در یک سطح هستیم. اون فوق لیسانس من کارشناسی. هر دومون قبل این با کسی در رابطه نبودیم. از دوست داشتنش مطمئنم ولی فقط یکبار در این رابطه با مادرش صحبت کرده و مخالفت کردن باهاش. ۸ ماه از این مخالفت میگذره ولی هیچ اقدامی نکرده دیگه واقعا خسته شدم‌ نمیدونم چیکار کنم. میشه راهنماییم کنین؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۳۲ جنسیت زن شغل کارمند شرکت خصوصی وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام عزیزم،این نقطه مهم برای شناخت مجدد شما از ایشان است مخالفت مادر یک امر بدیهی است که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید حالا باید ببینید ایشون چطور این مسله را حل میکنند و چگونه اولویتهایشان را تنظیم میکنند اگرچه ممکن است برای شما تلخ باشد اما من به جرات میگویم از بهترین شانسهایی است که برای شما پیش آمده تا شناخت خود را تعمیق بخشید
میتونید یک زمانی برای این موضوع در نظر بگیرید ، با هم توافق کنید (میزان زمان به شما و شرایظتتون بستگی داره ولی زمان خیلی طولانی مثلا در حد یک سال یا بیش از 6 ماه کمتر منطقی به نظر میاد مخصوصا که الان 8 ماه هم گذشته) و از ایشون بخواهید در آن زمان مسله را حل کننید و بعد از آن زمان نسبت به اقدامهای ایشون شما دوباره حق انتخاب دارید.
8 ماه منفعل بودن خودش نشانه عدم استقلال و قاطعیت کافی ایشون میتونه باشه (حال چه روانی چه از نظر مالی و ...) البته چون من با شما از نزدیک صحبت نکردم نمیتونم نظر دقیق بدهم فقط دارم احتمالات  رو طبق تجربه چند ساله خودم براتون مطرح میکنم تا بتونید بهش نگاه کنید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha