2723

شهوت زیاد همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 8539 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام . وقت بخیر 

من ۴ ساله که ازدواج کردم و یک فرزند ۱۰ ماهه دارم همسرم خیلی زیاد شهوت داره مثلا اگه یک روز تعطیل باشه دوبار رابطه جنسی میخواد و من توانشو ندارم دیگه خسته شدم حتی شوهرم قبول نداره میگه اون دفعه که رابطه داشتیم خوب نبود با اینکه هر چیزی که از من بخواد براش همونکار را انجام میدم . لطفا کمکم کنید خسته شدم از این زندگی فقط رابطه جنسی زندگی ما فقط به اینکه فقط رابطمون با خانوادمه همین  حتی روزای تعطیل جایی نمیریم اگه هم بریم شوهرم تو خونه خوابه؟


اطلاعات تکمیلی

سن ۲۴ جنسیت زن شغل خانه دار
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و زوج درمانی

سلام وقتتون بخیر
ممکن است یک مرد در روز 3 بار رابطه زناشویی داشته باشد که با آن نیازهایش برطرف می شود و این حالت مرضی نیست. 

غریزه جنسی معمولاً به عنوان میل جنسی (لیبیدو) تعریف می‌شود. برای سنجش میزان میل جنسی هیچ گونه سیستم محاسبه عددی وجود ندارد. اما میل جنسی با استفاده از اصطلاحات آن قابل درک است. برای مثال، میل جنسی کم به معنی کاهش علاقه و یا عدم میل به برقراری رابطه جنسی است.

میل جنسی مردان مربوط به دو منطقه مغز (قشر مخ و سیستم لیمبیک) است. این دو بخش مغز نقش حیاتی در میل جنسی و عملکرد جنسی مردان دارند. اهمیت این بخش‌ها به حدی است که مردان می‌توانند به سادگی با فکر کردن و یا خواب دیدن در مورد یک تجربه جنسی به اوج لذت جنسی برسند. قشر مغز یک بافت خاکستری است که لایه بیرونی مغز را تشکیل می‌دهد. این بخشی از مغز شماست که مسئول عملکردهایی مانند برنامه‌ریزی و تفکر، از جمله فکر کردن در مورد رابطه جنسی است. هنگامی که فرد تحریک جنسی می‌شود، سیگنال‌هایی که از قشر مغز سرچشمه می‌گیرند، می‌توانند با دیگر بخش‌های مغز و اعصاب در ارتباط و تعامل قرار گیرند. برخی از این اعصاب سرعت ضربان قلب و جریان خون را به آلت تناسلی افزایش می‌دهند. آنها همچنین سیگنال‌هایی را برای آغاز فرآیندی که باعث ایجاد نعوظ می‌شود منتقل می‌کنند. سیستم لیمبیک (سامانه عصب احساسی) شامل چندین قسمت از مغز است: هیپوکامپ، هیپوتالاموس و آمیگدال و غیره. این بخش‌ها با احساسات، انگیزه و تمایل جنسی در ارتباط هستند.

در هر صورت برای هماهنگی جنسی با همسرتان تلاش به بالا بردن توانایی جسمانی خود کنید و نیز با همسرتان گفتگو کنید که وقتهایی را به ورزش و تفریح کنار شما و فرزندش اختصاص دهد تا رابطه شما دجار خدشه نگردد.

تجربه شما

login captcha

شوهر شما هر بار موقع رابطه جنسی انزال میشه؟

در مورد  روش رابطه جنسی کورتزا حتما توی اینترنت بخونید