سلام، وقتتون بخیر.

من قبلا به واسطه کار یه آقایی رو میشناختم دورادور. تا که ۴ ماه پیش از طریق یه آشنای مشترک از من خواستگاری کرد. من گفتم خب رسمی و جدی نیست افتاد تو کارای جراحی بینیم و من فکر نکردم در موردش. تا ماه پیش که رفته بود پیش واسطمون عصبانی که چرا بهش نمیگی من خواستگارشم؟ 

خلاصه که منم اطلاعاتشو گرفتم و به خانواده ام انتقال دادم و این آقا هر روز میرفت پیش اون آشنا و درموردم پیگیری میکرد و مشتاق بود بشنوه نظرمو در حدی که طرف عصبانی شده بود از دستش. خلاصه اجازه دادیم بریم کافه. با مادرامون. از نظر مالی پایین تره ولی خیلی آقا، متین، با جذبه و قاطعه. با تمام شرایط من که پوششم باشه، شاغلم و دوست دارم تحصیل کنم و گاهی با دوستام برم بیرون اوکی هست. 

منتها احساس میکنم یکم بیخیاله، مثلا وقتی شماره رو گرفت حدود سه چهار روز بعدش خواهرش تماس گرفتن

بعد هم ما و هم اونا اون هفته پر بودیم و گفت من یکشنبه بعد تماس میگیرم. یکشنبه رنگ زد گفت داداشم سرش شلوغه، اون هفته، بالاخره بعد از ۳ هفته رفتیم کافه

واسه گرفتن جواب فرداش نه، پس فرداش زنگ زدن، و برای اومدن خونمون گفتن هفته بعد تماس میگیریم قرار میذاریم. حدود ۵ روز گذشته و هنوز تماس نگرفتن

در صورتی که مطمئنم تماس میگیرن ولی یکم این بیخیالیشون اذیت کننده است. بنظرتون چه جهوریه؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۳ جنسیت زن شغل مدرس وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام همراه عزيز ✋🏻
ممنون از اينكه مارا انتخاب كرديد 
ازدواج مرحله حساسي است كه شما در آن يكي از مهم ترين تصميات زندگي تان را ميگيريد.ازدواج تعهدي است كه نبايد در آن عجله كنيد . با توجه به نوشته هایتان هر دو طرف به دلایلی زمان آشنایی را به تعویق انداخته اید و در این مدت فاصله ایی بین جلسات آشنایی افتاده .كمي صبر كنيد تا هر دو شما آمادگي شروع آن را داشته باشيد .به خودتان و ايشان فرصت دهيد تا شرايط را كاملا بررسي كرده و با توجه به تمامي مسائل در مورد آينده تان تصمیم بگيريد .پیشنهاد میکنم  قبل از ازدواج برای تصمیم گیری بهتر حتما از مشاوره حضوری کمک بگیرید .

                            شاد و موفق باشيد 🌷🙏🏻

تجربه شما

login captcha

خیلی خیلی ممنونم ازتون🌸