2723

سلام. من ۲۲ ساله هستم و یک نوزاد ۳ ماهه دارم وزن تولدش ۲ کیلو و ۸۰۰ گرم بود و قدش ۴۲ و الان که ۳ ماهش تموم شده ۵ کیلو هست و قدش ۵۶  مرکز بهداشت میگه وزنش نسبت به تولدش خوبه ولی به نظر من خیلی لاغره دلم میخواد بیشتر وزن داشته باشه من در ماه اول شیر خودم رو بهش دادم بدون کمکی چون خیلی شیر داشتم در حدی که شبا از درد سینه نمیحوابیدم ولی الان به خاطر یه سری مشکلات و حرص خوردن اینا شیرم به شدت کم شده و بهش شیر خشک HA ببلاک هم میدم یعنی بیشتر بهش شیر خشک میدم چون شیرم سیرش نمیکنه ممنون میشم من رو هم راهنمایی کنید؟ 

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۲ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور بیماری های اطفال

با سلام و عرض ادب
این وزن برای کودک سه ماهه شما مناسب است. اولویت با شیرمادر است سپس شیرخشک. شیردهی منظم و کافی داشته باشید. هرچه کودک پستان را بیشتر بمکد تولید و ترشح شیر شما هم بیشتر می شود.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

بعد از عمل هيستروسكوپي چه زمان اقدام صورت بگیره؟

پاسخ سلام. مشكلي نيست. از ماه بعدش

امکان داره دخترم کمبود ویتامین د بگیره؟

پاسخ با سلام، بجای مصرف شیر از فرآورد های دیگر مانند پنیر یا ماست و خامه هم می توانید استفاده کنید. بررسی میزان ویتامین د نیاز به آزمایش مجدد دارد. بررسی از نظر کم خونی فقر آهن نیز توصیه می شود.

جهت تجویز قرص آ.اس.آ و آمپول هپارین، چه فاکتورهایی باید مورد آزمایش قرار بگیره.الان امکان مراجعه به

پاسخ معمولا در کسانی که سابقه سقط دارند و انعقاد خون آنها بالاست تجویز میشود شما باید به پزشک مراجعه نمایید تا برای شما آزمایشات لازم را درخواست دهد البته اگر سابقه سقط دارید

سلام... ببخشید،اگه هرماه قبل از پریودی سینه ها درد بگیره، اما بعد از یه مدت این علامتو نداشته باشی،

پاسخ سلام بله ممکنه‌ علتش این باشه ولی جای نگرانی نیست به خاطر تغییرات هورمونی ممکن است به وجود بیاید نگران نباشید