2723

غربالگری دوم و ریسک سندروم داون

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 209 بازدید

سلام، من 32 ساله و دیابتیک هستم و در غربالگری اول ریسک سندوم داون 1 به 1000 بود و در دسته ریسک متوسط بودم و پزشکم گفت صبر کن تا غربالگری مرحله دوم ولی من طاقت نیاورم و سل فری دادم که جواب سلفری بعد 24 روز اومد و همه شون رو ریسک پایین زده بود، واینقدر که طول کشید جواب سلفریم، رفتم غربالگری مرحله دوم رو دادم، که توی کواد مارکر ریسک سندروم داون 1 به 94 بود و در محدوده پرخطر، اما به روش سکونشیال که گزارش شده ریسکم شد 1 به 250 و تو محدوده کم خطر هستم و پزشکم معتقده که چون بتام توی آزمایش دوم بالاست (79 هزار) من به نتیجه آزمایش و سلفریت مشوکم، و الان واقعا من نمیدونم باید چکار کنم، برام درخواست آنومالی اسکن و اکو قلب کردن که هفته بعد انجام میدم، الان نظر شما چیه؟ آیا این جنین من سالمه؟ آمنیوسنتز کنم ؟ (هرچند دکترم نگفت این مورد رو) 

فکر و خیال نابودم کرده، اینم بگم که دختردایی همسرم سندروم داون هستش!!!!

سن بارداری برابر سونو ان تی : دبل مارکر: 12 هفته و پنج روز، آزمایش سلفری 14 هفته و دو روز، کواد مارکر: 16 هفته و سه روز و امروز هم 18 هفته هستم و وقت آنچنانی ندارم، شما کمکم کنین...

اطلاعات تکمیلی

سن 32 جنسیت زن شغل کارمند وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

متخصص زنان و زایمان

دقت سل فري ٩٩.٩ درصد است اگر باز هم پزشكتان شك دارد بايد امنيوسنتز شويد سونو انومالي و اكو قلب را هم انجام دهيد چون در خانم هاي ديابتي احتمال انومالي جنين بيشتر است .

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha