2723

ابراز علاقه همسرم به خواهرم

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 800 بازدید

سلام. خانمی هستم 29 ساله .سه ساله ازدواج کردم و یک پسر دو ساله دارم شوهرم همکارم بود و همسن خودمه . حدود یک هفته ست که متوجه شدم شوهرم به خواهرم ابراز علاقه کرده و بهش پیشنهاد دوستی داده . هفته پیش وقتی خواهرم اومده بود خونه ما ، بهم گفت که شوهرم از آبان پارسال به صورت غیر مستقیم بهش ابراز علاقه کرده و خواهرم بهش هشدار داده که این کار اشتباهه و رد کرده . تا اینکه وقتی خواهرم خونه ما بود شوهرم به صورت مستقیم بهش ابراز علاقه کرده و نصف شب اون رو بوسیده . وقتی خواهرم به من گفت من خیلی شوکه شدم چون شوهرم مرد قابل اطمینانی به نظر می اومد و تا حالا اصلا نشونه هایی از خیانت ندیده بودم ازش . وقتی بهش گفتم که چرا به خواهرم ابراز علاقه کردی اولش سعی کرد که انکار کنه و بعد هم تمام تقصیرات رو گردن خواهرم انداخت و گفت اون شروع کرد و در نهایت گفت که اشتباه کرده و از کارش پشیمونه . من این یک هفته رو به بهانه بیماری پسرم خونه پدریم موندم و اصلا میل و رغبتی برای برگشتن به خونه خودم رو ندارم . شرایط طلاق رو دارم ولی واقعا نمیدونم چه کاری درسته و چه کاری اشتباهه یا حتی چطوری باید با شوهرم رفتار کنم ؟لطفا راهنماییم کنید .

اطلاعات تکمیلی

سن 29 جنسیت زن شغل کارمند وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و زوج درمانی

سلام وقتتون بخیر
شما الان متوجه شدید همسر شما در روابطش با خواهرتان جانب احتیاط را رعایت نکرده، به جای تکرار جمله «من او را نمی‌بخشم!» سراغ گفت‌وگو بروید. بهترین راه برای عبور از این بحران صحبت کردن و انتقال مسائلی است که ممکن است پیش از این آنها را نادیده گرفته باشید. 

مراقب باشید این احساس را در همسرتان ایجاد نکنید که به او بی‌اعتماد هستید. 

هنگام عنوان کردن اشتباهات همسرتان، ملایمت رفتاری و گفتاری را فراموش نکید. سر او داد نکشید. با توهین یا کلمات نامناسب اشتباهش را یادآور نشوید. تنها گفتن این که ”من از این کارت خوشم نیومد” کافی نیست و ممکن است زمینه ساز لجبازی هم بشود. علت ناراحتی تان را عنوان کنید تا اگر سوء تفاهمی ایجاد شده، برطرف شود. اگر همسرتان پی به اشتباهش می برد، لازم نیست دیگر ادامه بدهید و موضوع را پشت سر هم تکرار کنید.

وقتی اشتباهی عنوان شد و همسرتان آن را پذیرفت، آن را پایان یافته بدانید و بار دیگر در مساله ی دیگر و اشتباه دیگری که ربطی به این موضوع ندارد، آن را پیش نکشید.
می دانم که فراموش کردن یک فرآیند است و خوب شدن زخم هایی که خورده اید، نیاز به زمان دارد. اما سعی کنید به طلاق و متارکه فکر نکنید. حتی وقتی همسرمان اشتباه بزرگی مرتکب می شود، برای نجات زندگیمان باید او را ببخشیم. 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

ابراز علاقه

پاسخ سلام سوالتون رو در تبادل هم دیدم و پاسخ دادم لینک پاسخم رو در تبادل براتون قرار می دم. لینک پاسخ

ابراز نظر نکردن

پاسخ دوست عزیز؛ موضوع عزت نفس را بایستی از طریق مشاوره و همینطور آزمون هایی در این رابطه مشخص شود که در چه سطحی قرار دارد و قطعا با یک موردی که شما اشاره فرمودید قابل ارزیابی نیست.از مراکز مشاوره و روانشنا...

چگونه ناراحتی خود را ابراز کنم

پاسخ سلام دوست خوبم سال نو مبارک همه ادم ها مجموعی ای ایز رفتار ها و اخلاقیات خوب و بد هستند هر کدوم از ما یه سری نقایصی در خودمون هست همسر شما هم همون طور که فرمودین در کنار فتار های ناراحت کننده خوب...

ناتواني در ابراز احساسات

پاسخ سلام دوست عزیز ایا ایشان توانسته اند در این مدت به شما ابراز علاقه کنند و جوابگوی نیازهای عاطفی شنا بوده اند؟ ایا شما رضایت عاطفی از ایشان دارید ؟ بخواهید خواسته شان و انتظارشان از شما را صادقانه بیا...